۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85485037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هدیه تلاوت قران به روح شهدای خدمت در کردستان

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85485037
هدیه تلاوت قران به روح شهدای خدمت در کردستان

سنندج-ایرنا- مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: محافل یادبود شهدای خدمت، ختم قرآن و اهدای ثواب آن به روح این شهدا در کانون‌های مساجد استان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، بهزاد کیامهر روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج با تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان خدوم ایشان اظهار کرد: محافل انس با قرآن کریم، ختم قرآن و صلوات در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی توسط بچه‌های مسجدی برگزار و ثواب آن به روح شهدای خدمت اهدا خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در مساجد و نشست‌های بصیرتی ویژه جوانان و نوجوانان با موضوع سیره زندگی شهدای خدمت از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین با اشاره به برگزاری پویش مردمی تلاوت نور در مساجد قروه گفت: براساس این پویش قرائت یک صفحه از کلام الله مجید در تمام مساجد شهرستان قروه انجام و ثواب تلاوت قرآن به روح مطهر و آسمانی سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان هدیه می شود.

وی برگزاری ختم سوره یاسین در کانون احمد سلطان سنندج، برگزاری محفل انسی با قرآن در کانون کنعان سنندج و برگزاری مراسم سوگواری در کانون امام خمینی (ره) شهرک قلعه قروه در اولین روز شهادت شهید جمهور برگزار شد.

کیامهر با بیان اینکه سرفرازی و شکوه ایران اسلامی، مرهون پایمردی بزرگ‌مردانی است که با تقدیم جان خویش از هیچ کوششی فروگذار نکردند، یادآور شد: شهید رئیسی احیاگر خدمت جهادی و انقلابی بود که با تلاشی شبانه روزی در کمال فروتنی و تواضع در بین مردم خدمت می‌کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha