۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۷
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85485418
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

خدمت بی منت شهید رئیسی الگویی برای تمام مدیران است

ورامین-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت:خدمت بی منت و شبانه روزی رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی،آبرویی به دولت بخشید و الگو برداری از این تلاش و خدمت بایستی در تمامی ادوار، برای مسئولین ماندگار شود.

به گزارش ایرنا ، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین روز سه شنبه با عرض تسلیت شهادت خادم الرضا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با شنیدن خبر شهادت خادم خودشان نشان داد که قدردان کسانی هستند که با تمام وجود برای آنها خدمت می کنند و این تشخیص توسط مردم با بصیرت ما بسیار ارزشمند و ماندگار است.

خدمت بی منت شهید رئیسی الگویی برای تمام مدیران است

درویشی دولت رئیسی را مانند دولت شهید رجایی دانست و عنوان کرد:ایشان نشان دادند که رئیس شدن همان فدا شدن برای مردم است و همه دستگاه های اجرایی باید با قوت به فعالیت خود در این ایام ادامه دهند.


فرماندار ویژه ورامین به مناسبت مهم ۱۴ و ۱۵خرداد شهرستان ورامین اشاره کرد و اظهار داشت:شهید رئیسی تاکید ویژه بر اهتمام بزرگداشت شخصیت امام راحل داشتند و ما نیز برای حضور آحاد مردم در حرم مطهر امام راحل از دشت ورامین آمادگی کامل را داریم.

خدمت بی منت شهید رئیسی الگویی برای تمام مدیران است

درویشی درپایان گفت:برای اعتلای این سند افتخار که بیش از ۶۱ سال از قدمت آن می گذرد همگان باید تلاش کنند و حضور و برنامه ریزی جهت تبیین این واقعه بزرگ را ادارات و نهادها در کنار گروه های مردمی یک وظیفه بزرگ تلقی کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha