۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85487796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاش رییس جمهور شهید در حوزه امور خارجه در جهت ایجاد وحدت در جهان اسلام بود

اصفهان - ایرنا - امام جمعه موقت اصفهان گفت: تلاش شهید آیت الله ابراهیم رییسی در حوزه امور خارجه کشور در جهت ایجاد وحدت در جهان اسلام بود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان که در مصلی این شهر برگزار شد، با تاکید به اینکه سیاست آیت‌الله رییسی عین دیانتش بود، افزود: رییس جمهور شهید تلاش فراوانی برای وحدت جهان اسلام و دفاع جانانه از قرآن و نیز مردم مظلوم غزه داشت.

وی ادامه داد: شهید ابراهیم رییسی از روز نخست خدمت خود به فکر رضایت مردمی بود و در این مسیر هیچ ناسپاسی‌ وی را از خدمت به مردم ناامید نکرد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: شهدای خدمت جزو ذخیره‌های انقلاب بودند که به میدان آمدند و در این راستا باید خدمات آن‌ها را پاس داشت.

وی خاطرنشان کرد: در طول چند سال گذشته شهدای زیادی در عرصه‌های امنیتی، سلامت، مدافع حرم تقدیم کشور شدند و این بار این چند نفر در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم نظام کردند.

حجت‌الاسلام محمودی ضمن تشکر از حضور میلیونی مردم و اقشار مختلف در مراسم تشییع پیکر شهدا و بدرقه رییس جمهور گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود به مناسبت شهادت رییس جمهور وی را با القاب خادم‌الرضا (ع)، عزیز، مردمی، فداکار، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، خدمتگزار و مخلص خطاب کردند.

وی اظهار داد: شهید رییسی در مناظره‌ تلویزیونی ریاست جمهوری همواره اخلاق و سیاست را رعایت و در دوران خدمت نیز در مقابل تهمت‌ها سکوت کرد.

وی ادامه داد: این شهید راه خدمت، در طول حدود سه سال خدمت خود ۴۷ سفر استانی به سراسر کشور داشت و دستاوردها و سفرهای بین‌المللی زیادی را به یادگار گذاشت.

امام‌جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: ترمیم روابط خارجی با برخی از کشورها نشانه فعالیت‌های جهادی و با شجاعت شهید ابراهیم رییسی بود چنانکه ادای احترام مقامات کشورهای جهان محبوبیت ایشان را به رخ جهانیان کشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha