تداوم مدال‌آوری ملی‌پوش پاوه‌ای در عرصه‌های جهانی/ خسروی این بار در ژاپن قهرمان شد

کرمانشاه - ایرنا - یاسین خسروی، ورزشکار معلول اهل شهرستان پاوه در استان کرمانشاه در ادامه مدال‌آوری‌های خود در عرصه بین‌المللی این بار در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان در ژاپن توانست به نشان طلا دست پیدا کند.

به گزارش ایرنا، یاسین خسروی که سال گذشته با کسب مدال طلای پرتاب وزنه پیکارهای جهانی توانست سهمیه پارااُلمپیک پاریس را کسب کند این بار نیز در مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان در ژاپن در رقابت‌های پرتاب وزنه کلاس F۵۷ به نشان طلا دست پیدا کرد.

این ملی پوش پارادوومیدانی که در این رشته در جهان رکورددار است با پرتابی به طول ۱۵.۸۳ این عنوان مهم را در شهر کوبه کسب کرد.

خسروی برای رسیدن به عنوان قهرمانی جهان با ۱۰ ورزشکار از کشورهای برزیل، هند، ترکیه، ازبکستان، فرانسه، لیتوانی، عربستان و تایلند رقابت کرد.

تداوم مدال‌آوری ملی‌پوش پاوه‌ای در عرصه‌های جهانی/ خسروی این بار در ژاپن قهرمان شد

این ورزشکار اهل شهر بانه‌وره شهرستان پاوه در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو نیز در سال گذشته با پرتابی به طول ۱۶ متر ضمن کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی، رکورد بازی های پاراآسیایی را نیز شکست.

به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان پارادو ومیدانی با حضور هزار و ۷۳ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان در حال برگزاری است و طی این رویداد ۱۷۱ سری مدال توزیع می‌شود، نفرات اول و دوم هر ماده نیز موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ خواهند شد.

«علیرضا حیدری» فرماندار پاوه امروز شنبه در پیامی قهرمانی یاسین خسروی در مسابقات پارادومیدانی قهرمانی جهان را تبریک گفت.

در متن پیام فرماندار پاوه آمده است: جناب آقای یاسین خسروی خبر موفقیت و کسب مدال طلا و قهرمانی در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان که نشان از تلاش، استعداد و اراده قوی شما در رسیدن به اهداف بلند و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ است موجب خوشحالی مردم ایران، جامعه ورزشی و همه دوستان و خانواده محترمتان و خصوصاً مردم شهرستان پاوه گردید. با کسب این موفقیت نه تنها مردم شهرستان پاوه بلکه تمام مردم ایران به شما افتخار و مسرور شدند.

در ادامه این متن آمده است: امیدوارم کسب قهرمانی و این پیروزی بزرگ و اداره قوی و تلاش های شما الگویی برای نسل‌های جوان و نوجوان ایران سرافراز گردد. این پیروزی مقتدرانه که همراه با شعف عمومی جامعه است را به جنابعالی ، مسوولان ورزشی و خانواده گرامی تان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است در سایه لطف الهی و با تلاش مضاعف شما این درخشش و حضور مقتدرانه همیشگی و در رقابت های آینده نیز دوام و مستمر و الهام بخش دیگران در مسیرهایشان باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha