توزیع گوشت قرمز وارداتی در بازار مشهد آغاز شد

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۷
کد خبر: 85488865
توزیع گوشت قرمز وارداتی در بازار مشهد آغاز شد

مشهد-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: توزیع گوشت قرمز منجمد وارداتی طرح تنظیم بازار به منظور کنترل قیمت آن از ابتدای هفته جاری به میزان ۱۹۷ لاشه گوسفند به وزن بیش از پنج تن با قیمت مصوب هر کیلو حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در مشهد آغاز شد.

محسن صیادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان هفته نیز محموله وارداتی دیگری شامل گوشت قرمز منجمد گوسفندی با همین قیمت در مشهد توزیع می شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۷۰۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی و ۱۱۷ تن گوشت گرم قرمز طرح تنظیم بازار با قیمت چهار میلیون و ۶۵۰ هزار ریال (چهار تیکه) در مشهد توزیع شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از ابتدای سال ۳۰۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه گوشت در بازار مشهد انجام گرفته که منجر به تنظیم ۴۵ فقره پرونده تعزیری به ارزش ۲ میلیارد ریال و مهر و موم ۲ واحد صنفی شده است که بیشترین تخلفات در خصوص گرانفروشی است.

در۲ سال گذشته به دلیل خشکسالی دام زنده مولد در خراسان رضوی کشتار زیادی شد و اکنون استان دچار کمبود دام مولد است، امسال در پی بارندگی های شدید اردیبهشت ماه، دامداران تمایل به چرای بیشتر دام پیدا کردند لذا از عرضه دام به مانند گذشته خودداری نمودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha