۶ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85489307
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

همدان با سه دونده در مسابقات دو ومیدانی غرب آسیا

همدان- ایرنا- "زورآوند"، "اسدی" و "احدی" سه دونده پیاده روی استان همدان عازم مسابقات دو ومیدانی غرب آسیا شدند.

رئیس هیات دو ومیدانی همدان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ️حمیدرضا زورآوند قهرمان پر آوازه و رکوردار ۱۰ و ۲۰ کیلومتر کشور با سابقه شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو، امیرحسین اسدی منش رکورددار نوجوانان کشور و قهرمان مسابقات آسیای میانه و زینب احدی بانوی پرافتخار دو ومیدانی استان و قهرمان کشور سه نماینده این استان در مسابقات غرب آسیا هستند.

مسعود بنوان اضافه کرد: ️کاروان ۴۸ نفره تیم ملی دو ومیدانی کشورمان متشکل از ۱۴ دونده آقا و ۲۸ دونده خانم و ۶ همراه امروز عازم این رقابت‌ها در کشور عراق می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پنجمین دوره رقابت‌های دو ومیدانی غرب آسیا طی روزهای ۹ الی ۱۲ خردادماه جاری به میزبانی شهره بصره در کشور عراق برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در طی چهار روز مسابقه در مواد مختلف به رقابت با حریفان آسیایی خواهند پرداخت.

بنوان افزود: دوندگان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در صورت کسب نتایج درخشان و ثبت رکوردهای مناسب با ارتقا رنکینگ می‌توانند از شانس‌های کسب سهمیه حضور در المپیک پاریس برخوردار شوند.

دبیر هیات دو ومیدانی همدان نیز گفت: آرمین شاه ملکی دیگر قهرمان شایسته این استان و رکورددار جوانان کشور با وجود آمادگی و کسب رکورد خوب در مسابقات انتخابی بنا به دلایلی از این سفر باز ماند.

سید اصغر ذوقی احسن افزود: ️همدان کانون توجه و مهد پیاده روی کشور است و تمام رکوردها و سکوهای قهرمانی سال‌ها است در اختیار ستارگان نامدار این استان قرار دارد.

گفتنی است؛ امروز طی مراسمی با حضور اعضای هیات دو ومیدانی استان همدان، دوندگان منتخب این استان بدرقه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha