۶ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۳
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85489405
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حدود ۶ میلیون لیتر بنزین در غرب خراسان رضوی صرفه‌جویی شد

سبزوار- ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار اعلام کرد: شهرستان‌های غرب خراسان رضوی در اردیبهشت امسال پنج میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین صرفه‌جویی کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، حمید مظفری نژاد روز یکشنبه با اشاره به فعالیت ۲۲ باب جایگاه سی ان جی فعال در منطقه سبزوار گفت: اردیبهشت امسال بیش از ۴۱۵ هزار خودرو به جایگاه‌های سی‌ان‌جی منطقه در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد وارد شده و سوختگیری کرده اند که آمارها میزان مصرف گاز سی‌ان‌جی در این بازه زمانی را پنج میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب نشان می دهد.

وی افزود: مصرف گاز طبیعی در اردیبهشت پارسال ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب بوده است که این میزان در سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشته است.

مدیر منطقه سبزوار سی‌ان‌جی را سوخت پاک و مقرون به صرفه معرفی و بیان کرد: اگر چه قیمت بنزین در کشور بسیار کم هزینه است، اما نیاز است شهروندان برای جلوگیری از آلودگی هوا و حمایت از محیط زیست به استفاده از سوخت سی ان جی روی آورند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha