۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85489462
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: خیّرین مدرسه ساز زمینه توسعه دانش و تولید اندیشه را فراهم کردند

همدان-ایرنا- استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت برگزاری بیست و ششمین جشنواره قدردانی از خیّرین مدرسه‌ساز استان گفت: خیّرین مدرسه ساز با فهم عمیق نسبت به ضرورت توسعه‌ دانش و تولید اندیشه، فرزندان این سرزمین را در رسیدن به آینده‌ای درخشان برای خود و کشور عزیزمان، یاری رسانده و از این رو شایسته تجلیل و تکریم هستند.

به گزارش ایرنا، در پیام روز یکشنبه علیرضا قاسمی فرزاد در آستانه برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان آمده است: فعالیت خیّرین پس از انقلاب اسلامی، شکل و انسجامی خاص در مسیر ایجاد مراکزی جهت رشد، تعالی و شکوفایی علم و دانش پیدا کرد و اولین تشکّلی که با ساختارسازی و هماهنگی در امور خیر وارد شد، مجمع خیّرین مدرسه‌ساز بود.

در ادامه این پیام آمده است: مدرسه‌سازی، از مهمترین مصادیق فرهنگ شرکت در کار خیر است که با نگاه سخاوتمندانه و ایثارگرانه‌ خیّرین، پیوند خورده است، از طرفی ورود خیّرین مدرسه‌ساز در رفع محرومیت‌ها و توسعه فضاهای آموزشی بسیار اثربخش بوده و مردم قدردان زحمات خیّرین مدرسه ساز هستند.

این پیام می افزاید: آمارها نشان می دهد سهم قابل توجهی از فضاهای آموزشی کشور به همت خیّرین ساخته شده و این نقش آفرینی موثر و مستمر شایسته تجلیل و قدردانی است.

در پیام استاندار همدان آمده است: در آستانه برگزاری بیست و ششمین جشنواره تقدیر از خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان، به همت سبزتان می‌بالیم و به وجودتان افتخار می‌کنیم که براستی شما از ارکان موثر پویایی نهاد تعلیم و تربیت هستید.

بیست و ششمین جشنواره تقدیر از خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان روز پنجشنبه برگزار و از ۲۳ خیّر مدرسه ساز و ۱۸ خیّر مدرسه یار قدردانی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha