مدیرکل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان: مشکلی برای واگذاری تسهیلات گردشگری وجود ندارد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران در اداره کل پهن است، گفت: هیچ مشکلی در راستای واگذاری تسهیلات در چارچوب قوانین وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدهادی طهرانی‌مقدم روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی زاهدان، اظهار کرد: این اداره کل به صورت کامل آمادگی دارد تا حمایت‌های لازم از بخش خصوصی و سرمایه گذاران در راستای توسعه تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی را انجام دهد.

وی افزود: هیچ مشکلی در راستای واگذاری تسهیلات در چارچوب قوانین وجود ندارد و تمامی پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان مورد بررسی قرار گرفته و مانعی بر سر راه توسعه گردشگری در این استان وجود ندارد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: زاهدان دروازه ورودی گردشگران است و باید برای تقویت زیرساخت‌های آن نیز تلاش‌های مضاعفی شود.

فرماندار زاهدان نیز گفت: به فضل الهی امروز نگاه تحولی و پیشرفت در اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان حاکم بوده و یک تیم منسجم، همراه و خوب مشغول به فعالیت است.

علیرضا شهرکی اظهار کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز امسال و سایر مناسبت‌های ملی مذهبی تلاش های خوبی را انجام داد که جای تقدیر دارد و در همین راستا مجموعه فرمانداری زاهدان نیز همواره همراه و یاور این اداره کل بوده و حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

وی افزود: زاهدان دارای جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زیادی است و باید با همکاری همه جانبه و تلاش مضاعف و مشارکت مردم و بخش خصوصی این شهرستان را به جایگاه اصلی خود در گردشگری برسانیم که تلاش های خوبی نیز در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha