۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
کد خبر: 85490214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سایت جدید تلفن همراه در قشم راه‌اندازی شد

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
کد خبر: 85490214
سایت جدید تلفن همراه در قشم راه‌اندازی شد

قشم - ایرنا - رییس مخابرات شهرستان قشم گفت: سایت جدید همراه اول در منطقه سام و زال شهر قشم با هدف بهینه سازی، تکمیل پوشش آنتن دهی، توسعه شبکه و ارایه خدمات مطلوب به مشترکین سرویس های نوین راه اندازی شده است.

فرخ شرف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت:برای خرید تجهیزات ارتباطی، لوازم و دستگاه های مربوط به نصب و راه اندازی این سایت HZ۰۹۰۶ مبلغ یک تریلیون و پانصد میلیارد ریال(پانزده میلیارد تومان) هزینه شده است.

وی ادامه داد: عملیات نصب و راه‌اندازی این سایت جدید همراه اول، با پیگیری و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه هرمزگان و قشم و پس از طراحی، مکان یابی و تامین بستر زیرساخت شبکه و تجهیزات فنی با هدف تقویت و پایداری ارتباطات سیار در شهرک سام و زال این جزیره اجرایی شده است.

رییس مخابرات شهرستان قشم توضیح داد: با نصب و راه اندازی و وارد مدار شدن این سایت جدید به شبکه گسترده همراه اول، کانال‌های ترافیکی شبکه همراه اول افزایش یافت که ضمن رفع نقاط کور در محدوده اطراف این سایت باعث تقویت شبکه و پایداری ارتباطات سیار شده و مشترکین از خدمات با کیفیت و مطلوب و تبادل اطلاعات دیتایی با سرعت بالا بهره‌مند شدند.

مخابرات قشم دارای سه مرکز پرظرفیت تلفن ثابت و خدمات اینترنتی است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha