آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه سالگرد امام راحل

ساری- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در استان به‌ویژه اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت و سی و پنجمین ارتحال ملکوتی خمینی کبیر و تحسین حضور میلیونی ملت در آیین های وداع، تشییع و تدفین شهدای سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس دولت مردمی سیزدهم، افزود: در اهمیت و ویژه بودن این موضوع خیلی نیازی به بحث نیست، این حضور، شکوه و حماسه‌ای که مردم همواره می‌آفرینند نیازی به تشریح ندارد.

وی ادامه داد: حضور مردم در مراسم تشییع آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان هم برای دوستان و هم دشمنان پیام‌های فراوانی داشت.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه هر ساله مردم در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) همچون اربعین حضور پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: وظیفه ما آسان کردن حضور مردم است که باید اتفاق بیافتد و هر سال هم باید بهتر از گذشته برگزار شود، امسال باید متفاوت‌تر نسبت به گذشته اهتمام داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه «امام وعده‌های صادق» به صورت سراسری به عنوان شعار سی‌وپنجمین سالگرد رحلت امام راحل(ره) است، عنوان کرد: قول و قرار این جلسه مهم بوده و باید ظرفیتی را به کمک بیاوریم تا آنچه که تصمیم گرفته شد محقق شود، امسال قرار است دستگاه های موفق و پرتلاش در این عرصه را مشخص و جدا کنیم.

عزیززاده گرجی افزود: ستادهای شهرستانی و حتی بخشی که شکل گرفت باید در کمترین زمان ممکن فعال تر شود، در روستاها هم موضوع انتخابات و همبستگی نیز باید عمومیت پیدا کند، از این رو باید برای پایگاه‌های بسیج، دهیاران و سایر مراکز روستایی نقشی تعریف شود.

وی خواستار ارسال رونوشت از اقدامات به استانداری و فرمانداری‌ها شد و گفت: ۱۴ و ۱۵ خرداد باید برنامه‌های ویژه‌ و تبیینی داشته باشیم، ویژه برنامه هایی برای تبیین ثمرات و برکات ۱۵ خرداد تدارک دیده شود چراکه محور اتفاقات و شکل گیری انقلاب اسلامی نقطه عطف آن در ۱۵ خرداد شکل گرفت و توجه به این روز در همه ی برنامه ها در نظر گرفته شود.

آمادگی مازندران برای برگزاری باشکوه سالگرد امام راحل

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha