۷ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85490643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی جهادی دامپزشکی "شهید جمهور" در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور اردوهای جهادی دامپزشکی تحت عنوان " شهید جمهور" در این استان نیز آغاز شد.

محمدباقر حاج کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رزمایش جهادی از هفتم تا شانزدهم خرداد ماه جاری در هشت شهرستان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون رایگان دام و طیور علیه بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، سم پاشی رایگان دام ها و جایگاه های دامی، معاینه و ویزیت رایگان دام، برگزاری کارگاه های آموزشی و ترویجی ویژه بهره برداران و توزیع بروشور از جمله اقدامات مهم در این رزمایش خواهد بود.

این مسوول ادامه داد: روستاهای محروم و کم برخوردار اولویت اول در این رزمایش هستند و تمامی خدمات به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

حاج کاظمی از زنجان به عنوان یکی از استان های پیشرو و فعال در تمامی اردوهای جهادی در سطح کشور یاد کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان یادآور شد: طی ۱۲ ماه سال جاری بیش از ۲۵ هزار عملیات نظارت بهداشتی و بازدید توسط اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی استان زنجان انجام شد.

به گفته وی، طی مدت یاد شده ۲۵ هزار و ۶۶۸ عملیات نظارت بهداشتی و بازدید از سوی اکیپ‌های بازرسی دامپزشکی بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha