شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان ایجاد ۷۶ کارگاه برای دانش‌بنیان‌ها در برنامه دارد

سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: بهره‌برداری از ۷۶ واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اولویت واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا باقری روز دوشنبه به رسانه‌ها افزود: واحدهای کارگاهی در شهرک صنعتی شاهرود با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد تا پایان ماه جاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: تمام زیرساخت های اولیه این واحدها از قبیل آب، برق، مخابرات و گاز تامین شده است و مشکل زیرساختی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه احداث این واحدهای کارگاهی در راستای توجه به اشتغال جوانان و حمایت از شرکت‌های نوپا و دانش بنیان است، افزود: ۱۵ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی گرمسار نیز آماده واگذاری به متقاضیان است.

شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان ایجاد ۷۶ کارگاه برای دانش‌بنیان‌ها در برنامه دارد

این مسوول ادامه داد: این ۱۵ واحد در مجموع با اعتبار ۲۸۵ میلیارد ریال احداث شد و آماده واگذاری به متقاضیان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان با اشاره به اینکه واحدهای کارگاهی با زیربنایی به مساحت چهار هزار و ۳۲۰ مترمربع احداث شد، تصریح کرد: عملیات اجرایی این واحدهای کارگاهی طی یک سال گذشته آغاز شد و با پیگیری‌ها به‌عمل آمده اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و دارای ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲ منطقه ویژه اقتصادی تصویب شده است.

یکهزار و ۲۰۰ هکتار زمین در دولت سیزدهم به اراضی شهرک‌های صنعتی استان افزوده شد و اکنون در تمام شهرستان‌های بزرگ و نواحی صنعتی این استان زمین آماده واگذاری مهیا است. زمین در شهرک‌های بزرگ صنعتی استان آماده واگذاری وجود دارد و از لحاظ زیرساختی امکانات فراهم شده و مشکلی وجود ندارد.

برای ارتقای امکانات زیرساختی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان اقدام‌های ارزشمندی به همت دولت سیزدهم با راهبرد شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع کمبود در دستور کار قرار گرفت که گام بلندی در رونق اقتصادی و اشتغال‌آفرینی در این استان صنعتی به همراه داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha