استاندار مرکزی: خدمت به مردم اولویت شهید جمهور بود

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، با اشاره به تغییر ریل‌گذاری دولت مردمی سیزدهم به بخشی از خدمات شهید جمهور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم بویژه محرومان اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود.

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در اراک افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، رویکرد اداره کشور به صورت جدی تغییر کرد که احیای واحدهای تولیدی تعطیل‌شده، راکد و نیمه‌ تعطیل تا لغو سند ۲۰۳۰ از جمله اقدامات تحولی ایشان بود.

وی، به انتخابات پیش‌رو اشاره و بر حضور حداکثری تاکید کرد و گفت: دولت سیزدهم را مردم انتخاب کردند و در انتخابات پیش‌رو، این مردم هستند که انتخاب خواهند کرد که ریل تحولی ادامه پیدا کند؛ دولت آینده از هم‌ اکنون یک رسالت مهم دارد و آن عبارت است از تداوم میراثی که رئیس‌جمهور شهید فقید در اداره کشور برجای گذاشت.

استاندار مرکزی به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله استان اشاره کرد و گفت: جدای از نگاه جوان‌گرایی، کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۲ مولفه مهم داشت، یکی ساختار تشکیلاتی و دیگری الحاق نام حضرت امام خمینی(ره) به این کنگره بود که به همت سردار کریمی اجرا شد.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: فرماندهی سپاه استان مرکزی طی این مدت در کنار مدیران دولت در این استان قرار داشت، حضور در بحران‌ها، اقدامات محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت‌ها همه به واسطه همدلی و همراهی سپاه استان با دستگاه های اجرایی رقم خورد.

سپاه خادم مردم و حافظ انقلاب است

فرمانده سابق سپاه روح الله استان مرکزی با گرامیداشت شهدای خدمت، الگوی خود را در مسیر خدمت سیره شهدا دانست و گفت: تمام تلاش خود را به عنوان سرباز کوچک انقلاب برای خدمت به نظام و انقلاب به کار گرفتم.

سردار محسن کریمی به بخشی از سبقه فعالیت خود در عرصه پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در طول خدمت در این مدت در حوزه کادرسازی، رشد و تعالی کارکنان سپاه، تقویت بنیه آمادگی مجموعه و به سرانجام رساندن بیش از ۶۰۰ پروژه در بخش زیرساختی استان از هیچ تلاشی فروگذار نشد.

فرمانده سابق سپاه روح‌الله استان مرکزی با یادآوری اینکه ترویج روحیه ایثار و شهادت در مقابله با هجمه فرهنگی و جنگ شناختی دشمن اثرگذار است، گفت: استان مرکزی به برکت کنگره شهدا در ایام اغتشاشات کمترین تنش را داشت و سپاه استان صادقانه در کنار جامعه کارگری قرار دارد و در اعتراضات کارگری نیز این استان صحنه‌ای نشد که دشمن از آن بهره‌برداری داشته باشد و به هدف خود برسد.

سردار کریمی تاکید کرد: سپاه فارغ از هر گرایش سیاسی تنها در مسیر خدمت به انقلاب گام برداشته و چتر انقلاب است.

وی گفت: چتر سپاه مانند ولایت بر سر ملت است و سپاه و ولایت از هم جدایی ناپذیر هستند و این نیرو متعلق به جریان خاصی نیست و در دولت‌های مختلف در کنار مسئولین و مدیران استانی قرار داشته، چرا که اولویت خود را خدمت به مردم و پاسداری از نظام و انقلاب می‌داند.

در پایان این آیین از زحمات و تلاش‌های سردار محسن کریمی تشکر و قدردانی شد و سردار مرتضی عمومهدی به عنوان فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha