مشارکت خیرین در ساخت مدارس کشور ۳۰ درصد رشد داشته است

ایلام- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: میزان مشارکت افراد خیر و نیکوکار در ساخت و توسعه مدارس در دولت سیزدهم رشد ۳۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش ایرنا، "صفرعلی یازرلو"، روز دوشنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ایلام، با گرامیداشت یاد شهید جمهور و با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در زمینه توسعه و نوسازی مدارس کشور، اظهار کرد: از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، خیرین ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای مدرسه‌سازی در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم، کمک و مشارکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ۹۷۰ مدرسه با ۱۳هزار کلاس درس در کشور افتتاح شده است، افزود: ۱۱درصد این طرح‌ها با مشارکت ۱۰۰درصدی خیرین مدرسه‌ساز و نیکوکاران بوده و ۴۶ درصد مابقی نیز با مشارکت خیرین و نیکوکاران ساخته شده است.

مشارکت خیرین در ساخت مدارس کشور ۳۰ درصد رشد داشته است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستان‌ها در کشور هزینه شده است، گفت: در این مدت ساخت ۱۹۰ هنرستان آغاز و ۲۰۰طرح مدرسه‌سازی بزرگ‌مقیاس نیز شروع شده است.

یازرلو با بیان اینکه طرح‌های عمرانی در حوزه مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم ۳۵درصد رشد داشته است، ابراز کرد: از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون هفت هزار مدرسه افتتاح شده است.

مشارکت خیرین در ساخت مدارس کشور ۳۰ درصد رشد داشته است

به گزارش ایرنا، در این آیین که در مجتمع امور تربیتی ایلام برگزار شد، شماری از خیرین و نیکوکاران فعال در حوزه ساخت و توسعه مدارس استان تجلیل شدند.

شرکت در همایش تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز استان ایلام، کلنگ زنی و بهره برداری از ۲ مدرسه ۶ کلاسه در استان و دیدار با مسئولان و خیرین مدرسه‌ساز استان از جمله برنامه‌های معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور به استان ایلام بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha