انجمن پژوهشگران کودک و نوجوان اردبیل راه‌اندازی شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل از راه‌اندازی انجمن پژوهشگران این کانون با هدف جذب و پایدارسازی اعضا در فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ملیحه ملک‌زاده فرد روز دوشنبه در جلسه اعضای انجمن پژوهشگران کودک و نوجوان کانون گفت: اعضای این انجمن در برنامه‌های پژوهشی، نشست‌های علمی، دوره‌های توانمندسازی ویژه اعضا، نجوم، پژوهش و مقاله‌نویسی، علوم زیست‌شناسی، آزمایش‌های ساده علمی و نظایر آن فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اعضای انجمن نگرش خاصی از کانون، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست می‌آورند و مربیان می‌توانند در قالب این انجمن مهارت‌های پرسشگری، گفت‌وگو و هنر باهم اندیشیدن، نگرش تفکرآمیز، مسئولیت‌پذیری، استقلال عمل و خودآموزی و حفاظت از محیط زیست طبیعی و انسانی را در اعضا پرورش دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل افزود: اعضای علاقه‌مند در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی می‌توانند با عضویت در این انجمن و حضور در نشست‌های تخصصی، با ماهیت و رویکرد پژوهش در کانون پرورش فکری بیش از پیش آشنا شده و راهی نو برای مهارت‌آموزی و پرورش استعدادهای خود کشف کنند.

ملک‌زاده فرد اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از بدو تاسیس، فعالیت‌های علمی و پژوهشی را به عنوان یکی از فعالیت‌های اثربخش آغاز نموده و مربیان مراکز، دوره‌های تخصصی مختلف علمی و ‌پژوهشی را سپری کرده‌اند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اعضای کثیر خود در مرکز و شهرستان‌های تابعه فعال است.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha