۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85491257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادکلن هایی که حس اعتماد به نفس را در مردان افزایش می دهد

انسان به طور فطری و ذاتی به بوی خوش و دلپذیر گرایش دارد و از سوی دیگر به جذاب بودن، دلربایی و شیک بودن نیز اهمیت می دهد. در این مقاله با انواع ادکلن های خوشبو کننده با بوی مطلوب و جذاب گه حس اعتماد به نفس را در مردان افزایش می دهد آشنا می شوید.

***محتوای تبلیغاتی***

ایرنابازار- انسان به طور فطری و ذاتی به بوی خوش و دلپذیر گرایش دارد و از سوی دیگر به جذاب بودن، دلربایی و شیک بودن نیز اهمیت می دهد. در این مقاله با انواع ادکلن های خوشبو کننده با بوی مطلوب و جذاب گه حس اعتماد به نفس را در مردان افزایش می دهد آشنا می شوید.

ادکلن که مردان را جذاب‌تر به نمایش می‌گذارد

قصد داریم در این مقاله چند عطر معروف مردانه را به شما معرفی کنیم. مطالعه این مقاله فقط چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت ولی پس‌از خواندن آن انقلابی در اعتمادبه‌نفس شما رخ خواهد داد. پس با ما همراه باشید.

تام فورد عود وود، عطر رویایی برای مردان

همه برند سلطنتی تام فورد عود وود را می‌شناسند. ادکلن تام فورد عود وود عطر زنانه و مردانه دارد و می‌تواند در لیست خرید هر 2 جنسیت باشد. این ادکلن رایحه گرم، تند و خیلی سنگین دارد و بیشتر در زمستان استفاده می‌شود. از این عطر با نام جذب‌کننده یاد می‌کنند.

عطر عود وود در سال ۲۰۰۷ میلادی وارد بازار جهانی شد. این ادکلن همان اول سروصدا به‌پا کرد و خودش را در دل همه جا کرد. یادتان باشد هنگام خرید ادکلن تام فورد اصل حتما اصالت و اعتبار فروشنده را چک کنید.

ادکلن دیور هوم اینتنس عطر محرک هورمونی

دیور یک برند فرانسوی معتبر است. کمپانی دیور در سال ۲۰۰۷ یک عطر رازآلود را روانه بازار کرد. این ادکلن رایحه گرم، شیرین و کمی تلخ دارد.

از این عطر به‌عنوان قوی‌ترین ادکلن برای جذاب بودن یاد می‌شود. در این عطر از اسطوخودوس، زنبق، سدر، خس خس، کهربا و مشک استفاده شده‌ است. با این ادکلن می‌توانید به‌راحتی دل هر شخصی را به‌دست آوردید.

عطرهای پرطرفدار، پاکو رابان وان میلیون

پاکو رابان یک برند معروف فرانسوی و اسپانیایی است. حتی شیشه این عطر جذاب و وسوسه‌انگیز است. وان میلیون نمادی از قدرت، لاکچری بودن، جذبه و اعتمادبه‌نفس مردانه است. این ادکلن روی هر فردی تاثیر می‌گذارد. این عطر طبعی گرم دارد و مناسب فصول سرد است. این محصول با اقتدار در لیست ادکلن‌های جذاب‌ قرار دارد.

بلو شنل

با یک‌بار اسپری ادکلن بلو شنل افراد را به خود جذب کنید. ادکلن بلو از برند شنل یک عطر بسیار شیک و اغواکننده است. این ادکلن رایحه تلخ و چوبی دارد. ادکلن پرطرفدار بلو سال ۲۰۱۸ وارد بازارهای عطر شد و مخاطب‌های خودش را پیدا کرد. این ادکلن رایحه سرد دارد و بیشتر در فصول گرم استفاده می‌شود. بلو شنل یکی از عطرهای برتر دنیا است.

رایحه اصیل فرانسوی، جووی پاریس پرایوت لیبل

جووی پاریس پرایوت لیبل، یک عطر تلخ و گرم است. این ادکلن سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد. با خرید این عطر، یک بوی دودی، چرم و اسپرت را خواهید داشت که برای هر 2 جنسیت قابل استفاده است. رایحه قدرتمندی که به‌راحتی جادو می‌کند. طراح این ادکلن آن را برای زنان و مردان با اعتمادبه‌نفس طراحی کرده است.

ادکلن هایی که حس اعتماد به نفس را در مردان افزایش می دهد

حس قدم‌زدن در ییلاقات ایرلند، کرید گرین ایریش توید

اگر دنبال ادکلنی با رایحه سرد و خنک برای تابستان هستید پیشنهاد ما به شما کرید گرین ایریش توید است. این ادکلن جذاب مردانه توجه همه را به شما جلب خواهد کرد. کافی‌است این ادکلن شاهکار برند کرید را اسپری کنید و به مهمانی بروید. مطمئن باشید رایحه محشر کار خودش را می‌کند.

دیور فارنهایت و پخش بوی عالی

دیور فارنهایت شاهکار خوشبوی فرانسوی از برند دیور است. بوی تند و گرم این محصول آتشین معرکه است. فارنهایت در سال ۱۹۹۸میلادی وارد بازار شد و از همان اول لقب ادکلن جذاب را از آن خود کرد.

این عطر می‌تواند توجهات را به سمت شما جلب کند. رایحه چرمی این عطر، برای مردان بااقتدار و باوقار بهترین انتخاب است.

تام فورد توباکو وانیل، انتخابی با رایحه‌ی گرم

ادکلن هایی که حس اعتماد به نفس را در مردان افزایش می دهد

یکی دیگر از ادکلن‌های محبوب، توباکو وانیل است که توسط برند تام فورد وارد بازار شد. این محصول اغواگر و جذاب با وانیل، تنباکو، دانه تونکا و پوست کاکائو ساخته شده و رایحه گرم و غنی دارد. ترکیب نت‌های این عطر، برای مردان شیک‌پوش و قدرتمند عالی است. طراح، این عطر را برای هر دو جنس، در سال ۲۰۰۷ ساخت.

بهترین عطر مردانه، ورساچه اروس

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای ، ورساچه اروس است. این ادکلن با رایحه معتدل و خنک در تمام فصول سال استفاده می‌شود.

اگر دنبال عطری خاص هستید، خرید ورساچه اروس را در اولویت بگذارید. این عطر به ذائقه اکثر افراد جذاب به‌ نظر می‌آید. ماندگاری بالای این ادکلن بی‌نظیر است و بویی که در نت اول آن احساس می‌شود ترکیبی از سیب ترش، نعنا، لیمو ترش و وانیل است.

بولگاری آکوا، اغواگر

ادکلن هایی که حس اعتماد به نفس را در مردان افزایش می دهد

برند محبوب و معتبر ایتالیایی بولگاری در سال ۲۰۰۵ میلادی یکی از عطرهای محبوب خود، بولگاری را وارد بازار کرد. این محصول رایحه دریایی، معطر و شاداب دارد. بوی جذاب‌ بولگاری هوم آن را برای فصول گرم سال به بهترین انتخاب تبدیل کرده است.

یکی از پرفروش‌ترین عطرهای تاریخ همین بولگاری آکوا است. اگر تمایل دارید در جمع‌ها بدرخشید، خرید این ادکلن را از یاد نبرید.

جمع‌بندی

در این مقاله ادکلن‌های جذاب مردانه را بررسی کردیم. اگر دنبال خرید یک عطر حوش بو و ماندگار هستید، این مقاله به شما کمک می‌کند. عطرهای شما، تصویر عمیقی در ذهن ها ایجاد کند و در نهایت باید گفت: با انتخاب عطر خاص، جذاب‌تر به‌نظر برسید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha