شهید رئیسی الگویی تمام عیار برای ساده زیستی مسئولان است  

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: شهید رئیسی شخصیتی مخلص و الگویی تمام عیار برای ساده زیستی مسئولان است. 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سرتیپ دوم سلیمان طاهری در آئین نکوداشت شهدای خدمت که با حضور فرماندهان و کارکنان قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در کرمانشاه برگزار شد با اشاره به ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: ساده زیستی وی باعث شد بین مردم جایگاهی ویژه ای داشته باشد و محبوب آنان شود و تا آخرین لحظه نیز در میان مردم بود.

وی با بیان اینکه وی در راه خدمت جان خود را فدا کرد، گفت: آیت الله رئیسی شخصیتی مخلص و الگوی ساده زیستی برای مسئولان است، وی انتقاد پذیر بود و با حوصله به مطالبات مردم پاسخ می داد و با خدمت صادقانه به دنبال کسب رضای الهی و مردم بود.

شهید رئیسی الگویی تمام عیار برای ساده زیستی مسئولان است  

امیر سرتیپ دوم طاهری یادآورشد: امروز نظام اسلامی به این نوع مدیران نیاز دارد تا از چالش ها عبور کند و مسئولان هم باید رفتار و منش شهید رئیسی را سرلوحه کار خود قرار دهند و در این مسیر گام بردارند.

وی در ادامه افزود :برای قبول یک مسئولیت در نظام اسلامی چندین ویژگی نیاز است که یکی از آنها اخلاق است که شهید رئیسی در آن سرآمد بود.

شهید رئیسی الگویی تمام عیار برای ساده زیستی مسئولان است  
سرتیپ دوم طاهری اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که به برکت وجود رهبر معظم انقلاب نگرانی در ادامه راه انقلاب و مدیریت کشور نداریم و طبق فرموده ایشان، ملت ایران نگران و دلواپس نباشند زیرا هیچ اختلالی در امور نظام ایجاد نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا؛ مزد تلاش مخلصانه شهید رئیسی را جز شهادت ندانست و گفت: خداوند متعال به طور قطع پاداش و مزد مجاهدان را می‌دهد و آنان را در چشم همگان عزیز و بزرگ می‌کند و این عزت مطلق از وجود باری تعالی نشات می‌گیرد و شهید رئیسی نیز مزد مجاهدت‌های خود را گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha