پنج هزار یزدی در مراسم ارتحال امام (ره) شرکت می‌کنند

یزد- ایرنا- مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد از اعزام پنج هزار یزدی برای حضور در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، " سعید رستگاری " روز دوشنبه در نشست ستاد گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام‌ (ره) یزد گفت: ۱۳ خردادماه روز اعزام از یزد به طرف حرم مطهر امام خمینی (ره) است که علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان مراجعه کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ادامه داد: برپایی جلسات تبیینی در خصوص افکار و آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در مساجد، ادارات، دستگاه‌های مختلف و در سطح اقشار در سطح استان برگزار می‌شود.

پنج هزار یزدی در مراسم ارتحال امام (ره) شرکت می‌کنند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد بیان کرد: در روز ۱۴ خردادماه جاری و همزمان با رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) مراسم باشکوهی در همه شهرستان‌ها و در شهر یزد در مسجد روضه محمدیه برگزار می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام " محمد حسین متوسل " رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این نشست به اهمیت برگزاری جلسات تبیینی و بصیرتی در خصوص اهداف و آرمان‌های حضرت امام راحل (ره) و شهیدان برای مردم به خصوص نسل جوان با همکاری ادارات و نهادها در استان تاکید کرد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha