فرمانده سپاه الغدیر یزد: رسانه‌های گروهی خدمات رئیس جمهور شهید را تبیین کنند+فیلم

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: رسانه‌های گروهی صادقانه و شفاف خدمات دولت انقلابی شهید آیت الله رئیسی را برای مردم و جوانان تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، سردار " حسین زارع کمالی " روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان افزود: هنوز خدمات گسترده دولت انقلابی شهید رئیسی و نظام اسلامی به خوبی برای مردم و نسل جوان تبیین نشده است.

وی ادامه داد: اگر رسانه‌های گروهی برکات و خدمات نظام را درست و به موقع برای مردم تبیین نکنند دشمنان بر اساس میل خود نسبت به روایت دستاوردها و برنامه‌ها دولت اقدام می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: در جنگ شناختی حرف اول و آخر را رسانه‌های گروهی می‌زنند و باید فعالان فضای مجازی نسبت به تبیین نقاط قوت نظام اقدام موثر، به موقع و لازم را داشته باشند.

زارع کمالی گفت: دشمنان در بخش رسانه ای علیه نظام بسیار قوی کار می کنند از اینرو در جبهه انقلاب در این خصوص باید جدی تر برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد هم در این جلسه گفت: ایجاد جبهه واحد رسانه‌های انقلاب اسلامی با هر نوع گرایش باید در استان بیش از گذشته تقویت شود.

احسان عابدی افزود: بسیج رسانه ماموریت دارد برای جذب حداکثری و ایجاد هم افزایی رسانه‌ای در استان به تلاش خود ادامه دهد که رسالتی مهم محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: فعالیت رسانه‌های گروهی باید همواره بر اساس آخرین شرایط بسیار روزآمد و با استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای خدمت به مردم و کشور باشد.

این مسئول بیان کرد: صدای رسانه‌های گروهی استان در سطح کشور باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی بیش از گذشته شنیده شود که موضوعی مهم بوده و برای تحقق آن تلاش مضاعف نیاز است.

در این آیین با قدردانی از خدمات علی محمد پارسائیان؛ علی پورمیرزایی به عنوان رییس جدید بسیج رسانه استان یزد معرفی شد.

بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است و بیش از یک هزار نفر عضو دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha