۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85491514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شمس آذر: روز سختی برای پرسپولیس رقم می‌زنیم

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات فنی خوبی روی بازیکنان تیم انجام داده ایم و امید است در کنار هواداران روز سختی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی روز دوشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با تیم شمس آذر در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: تیم پرسپولیس بهترین تیم فوتبال ایران است و در نیم فصل لیگ برتر بهترین بازیکنان را وارد تیم کرد اما اگر فردا انرژی هواداران ما غالب شود روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهیم زد.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده بر روی تیم و برنامه‌ریزی صورت گرفته اگر در طول بازی اتفاق بدی نیافتد، بازیکنان ما می توانند نتایج مطلوبی به دست آورند.

دقیقی با بیان اینکه پرسپولیس در تمام بازی نه بر اساس پست بلکه بر اساس شرح وظایف گام برمی‌دارد، اظهار کرد: بودجه ما ۵۰۰ میلیارد ریال و بودجه آن‌ها (پرسپولیس) پنج هزار میلیارد ریال است، با توجه به اینکه چند هلدینگ و بانک نیز از آن‌ها حمایت می‌کند.

سرمربی شمس آذر با بیان اینکه ما در طول لیگ برتر فقط یک مرتبه در روز جمعه میزبان بودیم، تصریح کرد: بهترین بازیکنان را در نیم‌فصل از دست دادیم درحالی که همین تیم پرسپولیس بهترین بازیکنان را در نیم‌فصل جذب کرد و حال آنکه تمام هزینه‌های تیم ما بر دوش مالک بوده و هیچ نهاد و مسوولی چندان که انتظار می‌رفت، حمایت مالی انجام نداد.

دقیقی ادامه داد: اگر امروز جایگاه واقعی پنجم جدول را داریم این نشان از همت بازیکنان است و در صورتی که شرایط مساعد بود می‌توانستیم برای سهمیه آسیا بجنگیم، با این حال امروز از رییس فدراسیون تاج درخواست می کنم که سه امتیاز ما را برگرداند، چون تیم شمس آذر نجیب و مظلوم بود، ما در طول بازی از هیچ داوری انتقاد نکردیم و بی انضباطی و رفتار ناشایستی نداشتیم، فقط امروز تنها تقاضای ما بازگرداندن حق تیم است.

این سرمربی با بیان اینکه تمام بازیکنان ما شایسته هستند و کادر فنی هم فوق العاده است، ادامه داد، بازیکنان ما برای بازی فردا نباید هیجانی بازی کنند، همانطور که پیش از این هم خود را ثابت کردیم، فردا نیز به دنبال یک بازی با کیفیت هستیم.

دقیقی خاطرنشان کرد: برای بازی فردا باید تمرکزمان را بیشتر کنیم، تنوع بازی‌های پرسپولیس بالا بوده و تجربه خوبی دارد، از طرفی ما نیز خدا را شاکریم که مصدوم و محروم نداریم و قطعا بازی سخت و جذابی پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، بازی فوتبال شمس آذر و پرسپولیس فردا /سه شنبه/ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha