۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 2169
کد خبر: 85491990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حکم قطعی پرونده فساد در شورای شهر و مدیریت شهری مهاباد صادر شد

مهاباد- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حکم قطعی متهمان پرونده فساد در شورای شهر و شهرداری مهاباد در محاکم تجدیدنظر استان صادر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در این خصوص اظهار کرد: در رسیدگی به پرونده فساد ۲ نفر از اعضای شورای شهر وقت و یک نفر از کارکنان شهرداری و یکی از سردفتران مهاباد از سال ۱۴۰۰، پس از تحقیقات مقدماتی حکم بدوی محکومیت متهمان صادر شده بود.

وی اضافه کرد: این افراد به اتهاماتی همچون پرداخت رشوه، اعمال نفوذ، تحصیل مال از طریق نامشروع، مشارکت در جعل اسناد رسمی، جعل امضای مقام قضایی و مهر شورای حل اختلاف مهاباد دستگیر شده بودند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: پس از صدور حکم بدوی با اعتراض متهمان، پرونده در یکی از شعب تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی با رد تجدیدنظرخواهی، حکم محکومیت قطعی حبس های طولانی مدت ۱۲سال، ۱۰ سال، ۹ سال و هشت سال، بیش از ۸۰ میلیارد ریال جزای نقدی، شلاق و انفصال از مشاغل دولتی این افراد صادر شد.

شهر ۱۸۰ هزار نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه‌اندازی شده است.

شهرستان مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha