۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85492034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات وزنه‌برداری کردستان: اولویتم تیم‌داری برای درخشش در لیگ‌های کشوری است

سنندج- ایرنا- رئیس هیات وزنه برداری کردستان گفت: برنامه‌ریزی و هدف این هیات، تیم‌داری در رده های مختلف برای حضور و درخشش در لیگ‌های کشوری است.

شاهو جوانمردی روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تلاش ما این است در بخش مردان و بانوان، تیم‌داری کنیم و برای این مهم نیازمند کمک های حداقلی از اهالی وزنه برداری و افراد دغدغه مند ورزش استان هستیم.

وی از عدم حمایت بخش خصوصی از وزنه برداری استان انتقاد کرد و افزود: با این وجود در طول سال های گذشته، برای دختران، سالن و تجهیزات اختصاصی در سنندج فراهم کردیم و تجربیات لازم در اختیار مربیان بخش بانوان قرار دادیم.

رئیس هیات وزنه برداری کردستان یادآور شد: سال گذشته برای اولین بار پسران نونهال استان در مسابقات استعدادهای برتر کشور، بر سکوی سوم ایستادند که بسیار ارزشمند بود.

جوانمردی به فعال بودن لیگ استانی وزنه برداری اشاره و اضافه کرد: تیم نوجوانان این هیات با وجود مشکلات اقتصادی و مالی، امسال مقام قهرمانی را در مسابقات کشوری بدست آورد.

وی از حمایت های مدیرکل ورزش وجوانان کردستان قدردانی کرد و گفت: در دوره مدیریت جدید این اداره کل، حمایت های مالی و تجهیزات لازم در اختیار هیات وزنه برداری قرار گرفته است.

رئیس هیات وزنه‌برداری کردستان: اولویتم تیم‌داری برای درخشش در لیگ‌های کشوری است

رئیس هیات وزنه برداری کردستان به وجود ۲ سالن وزنه برداری مردان و بانوان در سنندج اشاره کرد و افزود: یک سالن برای بخش مردان در سنندج کافی نیست و به دلیل دوری از برخی نقاط شهر، حضور علاقمندان در این سالن دشوار است.

جوانمردی با اشاره به بازسازی سالن وزنه برداری در قروه و کامیاران، از برنامه ریزی برای بازسازی سالن های ورزشی شهرهای سقز و بانه در هفته های آینده خبر داد.

وی به بحث استعدادیابی نیز پرداخت و یادآور شد: در حال حاضر وزنه برداری جزو رشته های ورزشی در آموزش و پرورش نیست و به فدراسیون درخواست داده ایم که این رشته نیز اضافه شود تا از حمایت های آموزش و پرورش بهره مند شویم.

در حال حاضر ۱۸۵ ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته وزنه برداری در کردستان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha