رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر: کارت بلیت خبرنگاران تا یکسال باید شارژ شود

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: کارت بلیت خبرنگاران برای استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی تا یک سال اعتبار دارد و باید تا زمان پایان اعتبار قابل شارژ باشد.

به گزارش ایرنا، سیدجعفر تشکری هاشمی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری دویست و چهلمین جلسه شورای شهر تهران درباره مبلغ و اعتبار کارت بلیت مترو و اتوبوس خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح ترافیک خبرنگاری برای مدت یک سال به این قشر داده می‌شود پس خبرنگارانی که کارت استفاده رایگان از حمل و نقل عمومی دریافت می‌کنند هم قاعدتا باید دارای اعتبار یکساله باشد.

وی افزود: اگر مبلغ این کارت به گونه‌ای باشد که برای استفاده متعارف زودتر از یکسال به اتمام برسد طبیعتا باید شهرداری تهران کارت‌ها را شارژ کند تا مدت اعتبار به اتمام برسد.

تشکری هاشمی تاکید کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، شهرداری تهران باید کارتی در اختیار خبرنگاران قرار بدهد که آن کارت تا یکسال قابل استفاده باشد و شارژ مجدد هم بشود.

طبق مصوبه شورای شهر تهران برای سهولت در تردد خبرنگاران برای پوشش برنامه های خبری، به صورت سالانه طرح ترافیک با ۹۰ درصد تخفیف یا کارت بلیت برای حمل و نقل عمومی رایگان(مترو و اتوبوس) به این قشر داده می شود.

البته شرط این موضوع ثبت نام خبرنگاران و گذاشتن مدارک مرتبط با خبرنگاری در سامانه شهرزاد یا تهران من است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha