رئیس اسبق موساد: توقف جنگ تنها راه بازگرداندن اسیران از غزه است

تهران-ایرنا- رئیس اسبق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) اذعان کرد که توقف جنگ علیه نوار غزه و پذیرش پیروزی مقاومت فلسطین تنها راه آزادی اسرای صهیونیست است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خبرگزاری فلسطینی «سما»، «تامیر پاردو» درگفت‌وگو با رسانه های رژیم اشغالگر درباره سرنوشت اسیران صهیونیستی که در اسارت رزمندگان مقاومت در نوار غزه هستند، تاکید کرد: جنگ (علیه غزه) باید متوقف شود تا بتوانیم اسرا را به خانه برگردانیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره این موضوع که توقف جنگ به معنای پیروزی مقاومت فلسطین خواهد بود، گفت: آیا منظور شما این است که باید به خانواده های اسرا بگوییم که برای ما پیروزی بر حماس، بیشتر از آزادی اسرا اهمیت دارد.

این مقام سابق رژیم اشغالگر، توقف جنگ و پذیرش پیروزی مقاومت فلسطین را بهایی دانست که باید این رژیم برای آزادی اسرا بپردازد.

پاردو با اشاره به وعده های دروغین کابینه «بنیامین نتانیاهو» درباره آزاد کردن اسرای صهیونیست از طریق جنگ علیه نوار غزه در بیش از هفت ماه گذشته، گفت: شما رسانه های اسرائیل و اعضای کابینه ثابت کردید می توانید مثل گذشته، به انحراف افکار عمومی ادامه دهید.

به گزارش ایرنا، ‌یک عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی نیز پیش از این ضمن اعتراف به شکست، توافق با مقاومت فلسطین در زمینه تبادل اسرا و آتش‌بس را ضرورتی راهبردی دانست.

«گادی آیزنکوت» در نشستی با کمیته امور خارجی کنست (پارلمان) این رژیم گفت: توقف حمله به رفح برای رسیدن به توافق درباره تبادل اسرا، درست ترین کار ممکن است.

وی با اشاره به توقف جنگ در اواخر ماه نوامبر گذشته (آذر) و تبادل شماری از اسرا گفت: توقف جنگ در غزه برای تحقق آتش بس و تبادل اسرا ضروری است.

این مقام صهیونیست با بیان اینکه مقاومت فلسطین در حال بازیابی قدرت خود در نوار غزه است، افزود: توافق با حماس اکنون یک ضرورت راهبردی است.

وی، تداوم جنگ در غزه را بی‌توجهی به سرنوشت اسرای صهیونیست ارزیابی کرد و گفت: در شورای جنگ درباره لزوم توافق با حماس درباره تبادل اسرا اجماع وجود دارد.

با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha