استاندار: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان آماده است

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان با تاکید بر فراهم شدن بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در استان گفت: فعالیت هیات‌های اجرایی و نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان آغاز شده است.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب سه شنبه در نخستین نشست ستاد انتخابات استان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: آخرین اقدامات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری توسط فرمانداران استان در حال پیگیری و انجام است.

وی گفت: هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان تشکیل شده است.

استاندار: بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان آماده است

حسینی محراب ادامه داد: با توجه به برگزاری مرحله اول و دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ماه‌های اخیر آمادگی کافی و لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان وجود دارد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان از دهم تا چهارم خردادماه جاری انجام خواهد شد تصریح کرد: امید است در دولت جدید نیز مسیر خدمات‌رسانی به مردمی همچون دولت سیزدهم و با خط مش شهید آیت الله رییسی ادامه یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: حضور پررنگ مردم در این مراسم، نشان داد که مسیر دولت سیزدهم مورد قبول مردم است.

حسینی محراب ادامه داد: طبق دستورالعمل دولت تمامی دستگاه‌‎ها و شرکت‌ها باید برای برگزاری انتخاب کمک کنند.

وی تاکید کرد: متناسب با تقویم وزارت کشور باید اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شود.

لزوم اتمام طرح‌های اربعین حسینی تا یکم مرداد ماه امسال

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به پیش رو بودن مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در استان گفت: برای برگزاری مراسم اربعین باید تمام طرح‌های آماده‌سازی مسیر پیاده‌روی زائران تا یکم مرداد ماه امسال به پایان برسد.

از سال ۹۰ مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در خوزستان برگزار می شود.

وی گفت: ضروری است کمیته‌ای برای آماده‌سازی تمهیدات برگزاری این مراسم در شهرستان‌ها تشکیل شود.

ضرورت معرفی دستاوردهای نظام در قالب برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت

استاندار خوزستان ادامه داد: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در قالب اردوهای راهیان ‌پیشرفت باید به قشر نوجوان و جوان استان معرفی شوند.

حسینی محراب تاکید کرد: صنایع و کارخانه‌ها برای انجام این اردوها نهایت همکاری را داشته باشند.

ساخت ۷۰ هزار مسکن روستایی در خوزستان

استاندار خوزستان با بیان اینکه ساخت ۷۰ هزار خانه روستایی در دست پیگیری است افزود: در این طرح اهدای زمین توسط دولت انجام می‌شود و فرآیند این طرح تا پایان امسال باید به سرانجام برسد.

وی گفت: ساخت خانه محرومان، نهضت ملی مسکن ، خودمالکی و یا بهسازی بافت فرسوده از جمله طرح‌های حوزه مسکن است که باید با قوت بیشتری انجام‌ شود.

محوریت انتخابات حضور پرشور مردم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در ادامه این نشست بیان کرد: یکی از اولویت‌های انتخابات دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات است.

محمد خانچی اظهار کرد: امید آفرینی در بین‌ مردم برای حضور پرشور مردم باید در دستور کار تمام فرمانداران استان باشد.

وی گفت: فرمانداران برای به نتیجه رساندن طرح‌های نیمه تمام به ویژه تا قبل از برگزاری انتخابات باید با قدرت بیشتری ورود کنند.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت رییس جمهور مردمی ایران، انتخابات رییس جمهور جدید بنا بر تصمیم هیات دولت هشتم تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha