۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85492349
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

صدور «کارت تردد شهروندی» در محدوده بازار بزرگ اصفهان

اصفهان- ایرنا- رییس اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان از صدور «کارت تردد شهروندی» در محدوده بخشی از پشت بازار بزرگ اصفهان خبر داد.

مهدی ذوالفقاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه برخی از شهروندان در محدوده اجرای طرح(منع خودرو و موتورسیکلت) اصفهان سکونت یا تردد دارند، افزود: با اعلام محدودیت و نصب راه‌بند در تمام محورهای منتهی به بازار و میدان امام(ره) اصفهان، شهروندان دچار مشکل شده بودند که با اقدام شهرداری برای صدور کارت تردد، این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: شهروندان ساکن منطقه سه شهرداری که در محدوده‌های طرح ممنوع سکونت یا کسب و کار دارند می‌توانند برای دریافت کارت تردد به اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه سه مراجعه کنند و تقاضای صدور کارت تردد دهند.

رییس اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: البته صدور کارت نیازمند ارائه مدارک هویتی(سند) برای اثبات سکونت در آن محل یا جواز کسب برای کسبه و مغازه‌داران است.

وی ادامه داد: این کارت تا شهریور جاری اعتبار دارد و بصورت رایگان برای افراد مشمول طرح صادر و سپس متناسب با شرایط تمدید می‌شود.

ذوالفقاری گفت: البته برخی از راه‌بندهای تردد(گیت ورود و خروج) در محوطه بازار اصفهان در ساعات معینی به روی شهروندان گشوده می‌شود و در برخی محدوده‌ها همچون ورودی میدان امام(ره) همیشه بسته است و برای آنها کارت تردد صادر نمی‌شود.

وی اضافه کرد: این کارت فقط برای برخی از محدوده‌های بازار همچون «بازار قلندرها» و «کوی مسعودیه» که هم محل کسب و کار و هم سکونت است، برای تردد آسانتر شهروندان در ساعات ممنوعیت همگانی صادر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، چندی پیش با تشکیل هیات امنای بازار اصفهان و همکاری دستگاه‌های اجرایی، معضل تردد موتورسیکلت در میدان امام و بازار اصفهان برطرف شد اما این محدودیت برای ساکنان و کسبه محل مشکل تردد ایجاد کرده بود.

حدود ۲۷ هزار باب مغازه در بازار بزرگ اصفهان وجود دارد که این میزان با احتساب کسبه بازارهایی همچون نجارها، رنگرزها و کفاش‌ها در نزدیک خیابان حکیم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha