۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85492352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهید رئیسی، گفتمان خدمت بی‌منت و بدون حاشیه را در دولت پایه‌گذاری کردند

اهواز - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: همت و خدمت بی‌منت، بدون حاشیه و نگاه خادمانه و مردمی به دور از نگاه بالا به پایین در زمان ریاست شهید آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم بنیانگذاری شد.

به گزارش ایرنا مجید منادی روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت با حضور اصحاب فرهنگ، هنر، قرآن و رسانه در تالار آفتاب اهواز با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف ابراز امیدواری کرد: این روند خدمتگذاری که در دولت شکل گرفته است استمرار یابد.

وی افزود: حضور انبوه مردم در آیین تشیع شهید رئیسی نشان داد که مردم خادمان حقیقی خود را می‌شناسند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، خدمت به مردم را عنصر اصلی دولت سیزدهم برشمرد و تاکید کرد: شهید رئیسی در طول مدت خدمت خود در کسوت ریاست جمهوری هیچگاه خود را درگیر حواشی و پاسخگویی به جفاکاران و طعنه‌زنندگان نکرد و علاوه بر این از همه اجزا و ارکان دولت نیز خواسته بود که از ورود به حواشی بپرهیزند.

وی بیان کرد: سیره خدمتگذاری بدون وقفه و منت در این دولت به الگویی ماندگار تبدیل شد که امید است مسیر خدمت میدانی ادامه داشته باشد و توسط مدیران جهادی و انقلابی به مردم تقدیم شود.

منادی به اقدامات موثر حوزه فرهنگ و هنر در دولت سیزدهم در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در این حوزه اتفاقات خوبی رقم خورد برخی طرح‌ها و رویدادهای که ۲۰ سال بلاتکلیف و معلق بودند یا به بن‌بست رسیده بودند دوباره احیا شدند.

وی بهره‌برداری از خانه هنرمندان را یکی از طرح‌های شاخص به بهره‌برداری رسیده در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این طرح، انجمن‌های هنری و بخش زیادی از هنرمندان که پیش از این از امکانات فیزیکی و مکان مناسبی برخوردار نبودند صاحب فضای کاری مناسب شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه بهره برداری از چند فرهنگسرا از جمله در شهرستان‌های هفتکل و مسجدسلیمان را از دیگر اقدامات موثر دانست که نقش بسزایی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی این شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: میزان بودجه‌ در نظر گرفته شده برای نوسازی و بهسازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری در سطح استان قابل توجه است.

در این آیین گرامیداشت یوسف شرهانی، شاعر عرب، محدثه الماسی، فردین کورارند، زهرا شعبانی به شعر خوانی درباره شهیدان راه خدمت پرداختند.

اجرای سوگینه خوانی توسط علی تاجمیری و اجرای یک نمایش صحنه‌ای کوتاه از سوی هنرمندان انجمن نمایش امیدیه و اهواز از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

خدمت بی‌منت و بدون حاشیه در دولت سیزدهم بنیانگذاری شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha