۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲
کد خبر: 85492476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق منازل امین آباد شهر ری که از بستگان خود سرقت می کرد دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: یک سارق که از منزلی در محدوده امین آباد سرقت کرده بود به دام پلیس افتاد و به ۶ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس شهرستان ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در محدوده امین آباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات کلانتری۱۷۳ این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات شبانه روزی و اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی، در نهایت موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه دار شدند.

طرهانی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران سارق را در یک عملیات غافلگیرانه و در مخفیگاه خود در باغ های متروکه اطراف امین آباد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سارق منازل امین آباد شهر ری که از بستگان خود سرقت می کرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری، ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود به ۶ فقره سرقت از منازل که اکثر آنها از بستگان خود بودند اعتراف کرد.

طرهانی گفت: متهم دارای سوابق سرقت می باشد که پس ازتشکیل پرونده حسب دستور مراجع قضائی جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه این اقدام پلیس، موجبات رضایتمندی عموم مردم را بدنبال داشت خاطر نشان کرد: شهروندان با تجهیز اماکن خصوصی خود به تجهیزات ایمنی، از وقوع سرقت پیشگیری کنند.
غافلگیری سارق محتویات داخل خودرو در ری

سارق منازل امین آباد شهر ری که از بستگان خود سرقت می کرد دستگیر شد

شناسایی و دستگیری سارق سابقه‌دار محتویات داخل خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۳۱ و کشف ۵ فقره پرونده سرقت، خبر داد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد اظهارداشت: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده ایستگاه مترو شهرری ، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در خلال رسیدگی به این پرونده‌ها، ماموران کلانتری ۱۳۱شهرری حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی یک نفر را در حال سرقت محتویات داخل خودرو مشاهده که این فرد به محض رویت پلیس اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به دستگیری سارق با اقدامات پلیسی صورت گرفته اشاره کرد و بیان‌داشت: سارق ۲۵ ساله سابقه‌دار به ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آن‌ها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای پلیس می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha