۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85492486
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه طلا در اصفهان گشایش یافت

۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
کد خبر: 85492486
نمایشگاه طلا در اصفهان گشایش یافت

اصفهان- ایرنا- هفدهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه که با حضور ۱۲۷ شرکتکننده از ۶ استان کشور برپا شده است به ارائه جدیدترین دستاوردهای شرکت‌ها و موسسه‌های فعال در حوزه طلا، جواهرات، سنگ‌های زینتی و ماشین‌آلات ساخت طلا می‌پردازد.

نمایشگاه طلای اصفهان، ۶ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی وسعت دارد و نمایندگانی از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، فارس، یزد و خراسان رضوی در آن حضور دارند.

همچنین نماینده یک شرکت ایتالیایی سازنده فعال در زمینه صنعت طلا، جواهرات و ماشین‌آلات نیز مهمان این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: صنعت طلا و جواهرات بعنوان یکی از بخش‌های مهم و پویا در اقتصاد جهانی، نقش بسزایی در ایجاد ارزش افزوده و اشتغالزایی دارد.

احمدرضا طحانیان افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی طلا و جواهرات تأثیر قابل توجهی در رونق این صنعت و بهبود فضای کسب و کار آن خواهد داشت و چنین رویدادهایی فرصت بی‌نظیری را برای فعالان این حوزه فراهم می‌کند تا با مخاطبان تخصصی و علاقمندان این صنعت نیز ارتباط برقرار سازند.

وی ادامه داد: نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان را به جرات می‌توان نمایشگاه شماره یک کشور دانست زیرا شهر اصفهان قطب صنعت طلا در کشور است و تولید و حضور حداکثر ماشین‌آلات و تجهیزات صنعت طلا در این استان موجب می شود که بخش ماشین‌آلات در این نمایشگاه بسیار قوی باشد.

طحانیان خاطرنشان کرد: آشنایی تولیدکنندگان، صادرکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات با محصولات و ماشین‌آلات و فناوری‌های نو در صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی، معرفی محصولات تولیدی و فناوری‌های داخلی، دسترسی به سلائق مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی، ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات، آشنایی با چرخه صنعت طلا و جواهر و نقره و سنگ‌های قیمتی، اکتشاف، استخراج، انتقال، فرآوری، طراحی، تولید و بسته‌بندی و عرضه خدمات از مهمترین اهداف برگزاری هفدهمین نمایشگاه طلا در اصفهان است.

هفدهمین نمایشگاه طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای هشتم تا دهم خرداد و روز جمعه یازدهم خرداد از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha