استاندار ایلام: شهید جمهور گفتمان جدیدی در خدمت به مردم پایه‌گذاری کرد

ایلام- ایرنا- استاندار ایلام با بیان اینکه گفتمان شهید آیت‌الله رئیسی گفتمان امامین انقلاب بود، گفت: رئیس جمهور شهید، دکترین جدیدی را در عرصه خدمت به مردم پایه‌گذاری کرد.

به گزارش ایرنا، «حسن بهرام‌نیا» روز سه‌شنبه در بیست‌وپنجمین جلسه استانی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: خلاء وجود شهید خدمت برای مردم و نظام جمهوری اسلامی محسوس است و آنچه که موجب عزت و مهر و محبت مردم به این خدمت‌گذار شد، صداقت و مردمی بودن او بود.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که «زنده نگه داشتن یاد شهید و خانواده‌ها و دوستان شهدا به‌ عنوان شهیدپرور و کسانی که در این عرصه با تمام توان خود در صحنه بودند و پشتیبانی کردند»، جهاد است و باید قدر این کار دانسته شود.

وی با بیان اینکه شعار شهید خدمت از شعائر انقلاب اسلامی بود، افزود: دولت‌مردان و حاکمیت صاحب عزاست و از آحاد مختلف مردم، مدیران و کارکنان که در این مراسم‌ها شرکت کردند، باید قدردانی شود.

«بهرام‌نیا» از اصحاب رسانه خواست در راستای معرفی بیش از پیش نوع مدیریت و اخلاق‌مداری و ولایت‌مداری شهید خدمت آیت‌الله رئیسی قلم بزنند و این گفتمان را تشریح کنند.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: نخبگان، صاحب‌نظران و همه اقشار به گونه‌ای کار کنند تا کسی منتخب مردم شود که فرهنگ و گفتمان شهید خدمت را داشته باشد.

استاندار ایلام: شهید جمهور گفتمان جدیدی در خدمت به مردم پایه‌گذاری کرد

وی افزود: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از همه ظرفیت‌های استان استفاده شود تا همچون انتخابات سال گذشته، شاهد انتخاباتی باشکوه با رعایت چهار اصل مورد انتظار مقام معظم‌رهبری یعنی «رقابت»، «مشارکت»، «امنیت» و «سلامت» باشیم.

«بهرام‌نیا» اضافه کرد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌های برگزاری انتخابات تقویت شود و با آمادگی کامل و همچنین با رعایت اصل بی‌طرفی تسهیل‌گری کنیم و زیرساخت‌ها را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر گفتمان شهدای خدمت، مدیران با همه توان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و استمرار خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

شهردار ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه اولویت کارها در این مجموعه خدمت به خانواده معزز ایثار و شهادت است، اظهار کرد: تابلوهای منقش و مزین به تصاویر شهدای عزیز در مسیر فرودگاه ایلام تا میدان قرآن ساماندهی و نوسازی می‌شود.

«افشین مظفری» یادآور شد: حدود ۱۰ میلیارد ریال در سال جاری برای ایجاد المان مناسب و نصب تصاویر شهدا پیش‌بینی شده که شهرداری آماده اجرای آن با نظارت و پیشنهادهای بنیاد شهید استان است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری ایلام برای نامگذاری کوچه، خیابان، میدان و غیره به نام شهدا هیچ مشکلی ندارد و پیشنهادهای بنیاد شهید در صورت تصویب در شورای نامگذاری استان لازم الاجراست.

به گزارش ایرنا بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی، رییس‌ جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از آیین افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در منطقه ورزقان استان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شد و وی به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به درجه رفیع شهادت نایل شد.

آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

گفتنی است ۱۰۲ هزار نفر جامعه ایثارگری استان ایلام را تشکیل می‌دهد و این استان دارای بیش از سه هزار شهید است؛ همچنین ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر جانباز در استان ایلام تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده که از این تعداد ۱۴ نفر جانباز قطع نخاعی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha