همه ارگان‌ها امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم کنند

سنندج- ایرنا- ️فرماندار سنندج با اشاره به برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در ۸ تیرماه، گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان سنندج آعاز شده و دستگاه‌ها موظفند امکانات لازم را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

به گزارش ایرنا، حسن عسکری شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی، وی را ثمره درخت انقلاب اسلامی و الگوی خدمت بی‌منت به مردم دانست.

وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام اشاره کرد و گفت: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، این انتخابات باید هرچه باشکوه‌تر برگزار شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند در این خصوص تلاش کنند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه فرآیندهای برگزاری انتخابات در شهرستان سنندج با تشکیل ستاد انتخابات آغاز شده است، کرد: طبق قانون، تمامی ادارات موظفند امکانات لازم از جمله نیروی انسانی و تجهیزات را برای ستاد انتخابات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در مکتب اسلام و حضرت امام خمینی (ره) پرورش یافته بود، گفت: وی در دوران مسئولیت خود در کسوت ریاست جمهوری، همواره با مردم‌داری، روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری، منشا خیر و برکات فراوانی برای کشور و استان کردستان بود.

فرماندار سنندج به خدمات ارزنده شهید رئیسی به استان کردستان و جامعه اهل سنت اشاره و اضافه کرد: شهید رئیسی با عملکرد خود در دولت سیزدهم، به مردم قدرشناس این استان ثابت کرد که دغدغه رفع مشکلات و توسعه کردستان را دارد.

عسکری با تأکید بر لزوم ادامه راه شهید رئیسی، از مسئولان خواست که سیره و روش آن شهید گرانقدر را در خدمتگزاری بی‌منت به مردم سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت امام راحل در روز یکشنبه ۱۳ خرداد در مسجد جامع سنندج خبر داد و گفت: مشتاقان زیارت مزار مطهر حضرت امام در قالب کاروان ۶۰۰ نفری زائران به تهران اعزام خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha