پایانی بر تعطیلی تمرین‌های تیم مس؛ کرمانی‌ها به بوشهر سفر کردند

کرمان - ایرنا - پس از تعطیلی تمرین تیم فوتبال مس کرمان در پی بازی روز جمعه گذشته مقابل چادرملو اردکان، این تیم امروز(سه‌شنبه) به صورت زمینی، کرمان را به مقصد استان بوشهر ترک کرد تا عده‌ای این موضوع را پایانی بر حرف و حدیث‌های تعطیلی تمرین این تیم و قهر بازیکنان بدانند.

به گزارش ایرنا، بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان با وجود اینکه ۶۰ درصد قرارداد خود را تا اینجای فصل دریافت کردند، می‌گویند که بنا به وعده باشگاه بایستی پیش از بازی مقابل چادرملو اردکان ۱۰ درصد دیگر از قرارداد این تیم پرداخت می‌شده اما باشگاه این وعده را انجام نداده است.

برخی بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان با وجود شکست یک بر صفر مقابل چادرملو اردکان در هفته ۳۱ رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، دست به ترک تمرین‌ها زدند تا با این روش، باشگاه بخشی دیگر از قرارداد آنان را پرداخت کند.

در نهایت تعطیلی تمرین‌های این تیم تا آنجا ادامه یافت که امروز مسی‌ها، کرمان را با اتوبوس به مقصد بوشهر ترک کردند؛ برخی از منابع می‌گویند که سفر تمامی اعضای بومی و غیربومی تیم فوتبال مس کرمان به استان بوشهر برای بازی روز پنج‌شنبه هفته جاری مقابل پارس جنوبی جم، به منزله آشتی بازیکنان غیربومی و معترض با مسئولان این باشگاه است.

خواسته بازیکنان بومی مس کرمان چیست؟

البته بازیکنان بومی تیم فوتبال مس کرمان با انتشار یک استوری به صورت هماهنگ، اعلام کردند که از امروز (سه‌شنبه) تمرین‌های خود را از سر می‌گیرند.

طی روزهای اخیر بازیکنان غیربومی تیم مس کرمان در اعتراض به دریافت نکردن مطالباتشان دست به تعطیلی تمرین این تیم زدند اما حالا برخی افراد معتقدند که ۲ دستگی در میان بازیکنان این تیم به وجود آمده و این افراد برای این تحلیل خود به انتشار متنی هماهنگ توسط بازیکنان بومی این تیم در فضای مجازی اشاره دارند.

پایانی بر تعطیلی تمرین‌های تیم مس؛ کرمانی‌ها به بوشهر سفر کردند
استوری تعدادی از بازیکنان مس کرمان در فضای مجازی

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان در بخشی از استوری خود نوشته‌اند: از فردا ما بازیکنان بومی تمرین‌های خود را برای اعتبار خود و مس کرمان آغاز خواهیم کرد و برای دیدار با پارس جنوبی آماده می‌شویم».

تیم فوتبال مس کرمان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه دهم خردادماه در هفته ۳۲ رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور مقابل پارس جنوبی جم قرار می‌گیرد.

تا اینجای کار، تیم فوتبال مس کرمان از ۳۱ بازی گذشته خود ۴۳ امتیاز کسب کرده و در جایگاه ششم جدول رده‌بندی لیگ دسته یک کشور(جام آزادگان) قرار گرفته و تیم پارس جنوبی جم نیز با ۴۲ امتیاز در رتبه نهم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha