۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۰۷
کد خبر: 85492752
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار: سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال برای ساخت مسکن ملی در همدان تامین شد

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: سه هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال از سهم بانک‌ها به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرک تازه تاسیس پرواز همدان، در قالب تسهیلات، به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه سه‌شنبه در نشست اعضای شورای مسکن استان همدان اظهار کرد: زمین‌هایی که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مالکان دریافت شده است، باید بر اساس نظر کارشناسان قیمت گذاری تا حق کسی ضایع نشود.

وی افزود: متقاضیانی که در شهرهای کوچک استان پیامک واریز وجه دریافت کرده‌اند، اگر وجه اولیه را واریز نکنند، زمین‌های تعیین شده آن‌ها، به طرح جوانی جمعیت اختصاص می‌یابد.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان، اگر وجه اولیه را زودتر واریز کنند، روند اجرای طرح تسریع می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را تشویق به واریز وجه کنند، افزود: با توجه به تورم، متقاضیان هرچه زودتر وجه مورد نیاز را به حساب واریز کنند تا پروژه آن‌ها زودتر اجرا می‌شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در رابطه با تعاونی‌های مسکن، چارچوب و حد و حدود تعیین تا از مشکلات احتمالی پس از آن پیشگیری شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان شتاب بسیار خوبی دارد و بر اساس تاکید رهبر انقلاب اسلامی، پس از شهادت رییس جمهور نباید خللی در امور اجرایی کشور ایجاد شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: تکالیف و وظایف، تعطیلی ندارد و همانطور که رییس جمهور شهید خستگی ناپذیر کار کرد و در راه خدمت رسانی به شهادت رسید، مسیر روشن و باید با همه توان در مسیر خدمت رسانی تلاش کنیم.

وی افزود: تراز خدمت رسانی به مردم را دولت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ارتقا داد و کار برای رییس جمهور بعدی سخت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز گفت: آمادگی داریم در برخی از شهرهایی همچون اسدآباد برای تسهیل در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرک جدید احداث کنیم.

مجید صالحی‌امیر افزود: همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان خدمات زیربنایی و روبنایی نیز باید توسط دستگاه‌های مرتبط اجرا شود.

به گزارش ایرنا، همدان از استان های پیشتاز کشور در تامین زمین و اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شمار می رود.

پروژه کوی پرواز همدان با ۱۱ هزار واحد یکی از بزرگترین مجتمع های نهضت ملی مسکن در کشور است، این پروژه با سرعت بالا در حال اجراست و سقف چهارم سه هزار و ۵۰۰ واحد بعضی بلوک‌های آن تمام شده و احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد بعدی نیز آغاز شده است.

بخش دیگری از پروژه نهضت ملی مسکن در همدان در شهرک بهشتی قرار دارد که حدود ۲ هزار واحد را شامل می شود کار آنها نیز با سرعت بالایی در حال اجرا قرار دارد و بیشتر واحدها نزدیک به مرحله تکمیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha