نکونام: قهرمان واقعی فوتبال ما هستیم/ اگر نمی‌ایستادم استقلال را می‌خوردند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: قهرمان واقعی لیگ ما هستیم و اصلا به این موضوع شک نکنید.

به گزارش ایرنا، جواد نکونام سه‌شنبه شب در نشست خبری پس از بازی استقلال و گل‌گهر و بعد از برد خفیف تیمش در بازی خانگی برابر حریف اظهار داشت: در این دیدار با توجه به شرایط جدول می‌دانستیم چگونه باید بازی کنیم. گل‌گهر تیمی قابل احترام با سازمان‌دهی مناسب است اما سعی کردیم در ۲۰ دقیقه نخست فشار مضاعفی را بر روی دروازه این تیم وارد کنیم تا به گل برسیم.

وی ادامه داد: استقلال امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در ضربات پایانی دقت لازم را نداشتیم هرچند در ادامه تلاش‌های ما نتیجه داد و موفق شدیم با یک گل این دیدار را تمام کنیم. گل‌گهر شرایط خاصی در جدول نداشت و با آرامش بازی را دنبال می‌کرد و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

سرمربی استقلال یادآور شد: ما تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم، در شرایطی که بسیاری از کارشناسان و مربیان در ابتدای لیگ می‌گفتند این تیم شانسی برای قهرمانی ندارد اما بازیکنان من و هواداران استقلال نشان دادند چه توانایی و پتانسیلی دارند. وقتی برای بازی امشب ۷۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند و به این شکل تیم را تشویق می کنند، یعنی ما در مسیر درست قرار داریم.

وی ادامه داد: باید امروز می‌بردیم و خدا را شاکریم که شرمنده هواداران نشدیم،. تا لحظه آخر هم برای قهرمانی می‌جنگیم و همه چیز در دستان خداست. ما تلاشمان را می‌کنیم و امیدواریم هر چه قسمت‌مان باشد نصیب‌ ما شود.

سرمربی استقلال در واکنش به این سئوال که آیا در طول فصل مرتکب اشتباهی شده یا خیر، گفت: اینطور نبود و اگر نمی‌ایستادم استقلال را می‌خوردند. اگر وضعیت استقلال مناسب بود و شرایط عادی داشتیم بدون شک الان اینجا نبودم و رفته بودم. من از کودکی عاشق استقلال بودم و بارها برای این تیم اشک ریختم. هیچ کار اشتباهی نکردم و کار درست این بود که پای تیم و هواداران بمانم و تا روز آخر هم برای استقلال می‌جنگم.

وی ادامه داد: تا هفته قبل در صدر بودیم اما ما را پائین آوردند اما تا روزی که اینجا هستم برای نام استقلال می‌جنگم و جلوی هر کسی که بخواهد به استقلال ضربه بزند،‌می‌ایستم چراکه هیچ چیزی مهمتر از استقلال برای من نیست. تا باشم به تلاش خود ادامه می‌دهم و اگر روزی بروم برای تیم مجبوب خود آرزوی موفقیت دارم و هیچ وقت به دنبال حاشیه‌کردن برای استقلال نبودم و نخواهم بود. استقلال عشق من است.

نکونام در خصوص مصدومیت سنگربان تیم خود که مچ پایش را گرفته بود، گفت: توپ اول که مهار کرد به دیرک دروازه خورده بود و مصدوم شد اما در موقعیتی که مچ پایش را گرفت را من ندیدم اما الان یخ گذاشته بود و باید تا فردا صبر کنیم ببینیم چه شده است. 

سرمربی استقلال در مورد بازی با پیکان و دیدار در ورزشگاه شهید دستگردی اظهار داشت: برای همه ایده‌آل این است که بازی با حضور هواداران باشد. مس رفسنجان فوق‌العاده کار کرده و باید در هر دو ورزشگاه جام قهرمانی باشد. باید شرایط یکسان باشد تا هر تیمی که لیاقت دارد به قهرمانی برسد. 

او در واکنش به سئوال خبرنگاری که چه کسانی استقلال را از صدر پائین آوردند، گفت: من شنیدم در بازی قبلی تهدیدهایی وجود داشته که اگر اینگونه باشد باید فوتبال را کنار بگذاریم چون دوره شعبون بی‌مخ ها گذشته است. بازی‌های را همه دیدند و تیم‌ها را جابجا کردند. ۹ هفته قبل گفتم وقتی استقلال را پائین بیاورند همه چیز خوب می‌شود و ساکت می‌شوند.

وی با بیان اینکه استقلالی‌ها در این فصل با همه جنگیدند، تصریح کرد: باید با چیزهای عجیب دیگری مبارزه کنیم که در اختیار ما نیست. به افتخار هواداران و تیمم می‌ایستم که همه کار کردند و برنده و قهرمان واقعی لیگ هستند. ما قهرمان واقعی و فوتبالی هستیم و در این مسئله شک نکنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha