۹ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۱۵
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85492878
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: خدمات جهادی دولت بدون وقفه ادامه می‌یابد

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: خدمات جهادی دولت خدمتگزار و خادم مردم و محرومان، با عزم مدیران نهادهای اداری شهرستان بدون وقفه ادامه می‌یابد.

به گزارش ایرنا، «حسین ابراهیمی کُردیانی» شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری سبزوار افزود: تمامی ویژگی‌های یک مدیریت جهادی و اثرگذار در رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دولت سیزدهم وجود داشت لذا این رویکرد و مسیر خدمت در مدت گذار تا دولت بعدی همچنان با تمام قوت و بدون هیچ کم و کاستی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های آیت‌الله شهید رئیسی اظهار کرد: اخلاص وی زبانزد بود، ایثار و از خود گذشتگی وی و دولتمردان نیز بارز بود؛ چنانکه در طول سه سال دولت سیزدهم، دستاوردهای فراوانی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار بیان کرد: خدمت صادقانه، توکل به خدا، عدم دلبستگی به مقام دنیوی برخی دیگر از ویژگی‌های آیت‌الله شهید رئیسی بود چنانکه این خادم انقلاب در پیگیری و رسیدگی به امور مردم خستگی‌ناپذیر بود.

ابراهیمی افزود: سه سال همنشینی با محرومان و مظلومان و تلاش مجاهدانه آیت‌الله شهید رئیسی برای رفع مشکلات مردم کمتر بیان شد و از این‌رو خداوند عزت را به بهترین وجه نصیب وی و تیم همراه ایشان کرد و آنان در مسیر خدمت به مردم و محرومان به شهادت رسیدند.

وی اظهار کرد: حادثه جانکاه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش برای ملت ایران و مسوولان کشور بسیار سخت بود اما نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال حوادث مشابه آن را به خود دیده است و این رخداد تداعی‌کننده حادثه هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر و حادثه هفتم تیر شد.

وی با بیان اینکه ابعاد وجودی شهید رئیسی و شهدای خدمت در آینده بیشتر روشن می‌شود، گفت: در کنار عزاداری مردم در سوگ رئیس‌جمهور و همراهانش، حضور چشمگیر سران کشورها نیز بیانگر ظرفیت‌ها و تعاملات ارزشمند رئیس‌جمهور و دولت جهادی سیزدهم بود.

«ابراهیمی» از حضور پرشور مردم سبزوار، هیات‌های مذهبی و مسوولان در برپایی آیین‌های عزاداری رئیس‌جمهور و نیز اعزام کاروان‌های عزاداری به مشهد، برپایی موکب‌ها و پذیرایی و اسکان زائران رضوی و زائران مراسم تشییع سید محرومان قدردانی کرد.

فرماندار سبزوار: خدمات جهادی دولت بدون وقفه ادامه می‌یابد

بستر لازم برای انتخابات ریاست جمهوری فراهم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: با وجود فرصت محدود یک ماهه، بستر لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سبزوار فراهم است.

ابراهیمی افزود: با برنامه‌ریزی لازم و با بهره‌گیری از تجربه انتخابات موفق مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته و نیز همدلی مجریان و عوامل اجرایی، بسترهای برگزاری انتخاباتی باشکوه‌تر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال فراهم شدن است.

وی با اشاره به تجربه انتخابات ارزشمند مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه سبزوار، اظهار کرد: با همت و تلاش عوامل اجرایی و نظارت، هیچ شکایتی در هیات اجرایی و نظارت وجود نداشت.

ابراهیمی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو نیز گفت: عوامل اجرایی و مدیران، حق جانبداری از نامزدها را ندارند اما باید برای تبیین شاخص‌های نامزد اصلح و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

وی ادامه داد: ورود به عرصه تبلیغات انتخابات شایسته هیچ مدیر اجرایی نیست لذا انتظار می‌رود در فاصله کوتاه با حمایت مسوولان و عوامل اجرایی، انتخاباتی آبرومند و در شان نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در ادامه با اشاره به موضوع مولدسازی گفت: در حوزه مولدسازی دستگاه‌های اجرایی و اداری، فهرست املاک مازاد خود را اعلام کنند تا از این ظرفیت برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و جبران‌بخشی از نارسایی‌ها و کاستی‌های حوزه زیرساختی شهرستان استفاده شود.

ابراهیمی افزود: همچنین طرح ممیزی از سوی شهرداری سبزوار آغاز شده است که انتظار می‌رود نهادهای اداری در اجرای آن شهرداری را یاری کنند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: وجود ۲ نماینده از شهرستان سبزوار در میان ۶ نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، ظرفیتی ارزشمند برای کمک به توسعه منطقه محسوب می‌شود.

ابراهیمی همچنین با قدردانی از تلاش‌های چهار ساله ۲ نماینده مردم غرب خراسان رضوی در مجلس یازدهم که یکی از آنان مجددا به مجلس راه یافت، افزود: انتظار آن است که ۲ نماینده منطقه در مجلس دوازدهم نیز تمام توان خود را برای کاهش مشکلات کشور و مردم حوزه انتخابیه خود در غرب خراسان رضوی به کار گیرند.

نشست شورای اداری شهرستان سبزوار به مناسبت بزرگداشت شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه، با برنامه مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع)‌ همراه شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha