تداوم حملات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه/ شمار شهدای هلال احمر به ۳۰ نفر افزایش یافت

تهران- ایرنا- همزمان با دویست و سی و ششمین روز حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و شهید و زخمی شدن شمار دیگری از شهروندان فلسطینی، جمعیت هلال احمر فلسطین از افزایش شمار کارکنان شهید خود خبر داد.

به گزارش امروز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، هلال احمر فلسطین با اشاره به شهادت یکی دیگر از کارکنانش در جریان بمباران منزلش در شب گذشته در اردوگاه «البریج» غزه اعلام کرد: شمار شهدای جمعیت هلال احمر به ۳۰ نفر افزایش یافته است که ۱۷ نفر از آنها هنگام انجام وظیفه انسانی خود به شهادت رسیده اند.

این درحالی است که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه همچنان ادامه دارد.

توپخانه رژیم صهیونیستی به شدت شرق اردوگاه «البریج و المغازی» در غزه را گلوله باران کرد.

همچنین حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منازل در مرکز و غرب رفح و نیز تخریب واحدهای مسکونی در مناطق غربی این شهر ادامه یافت.

منابع فلسطینی از حملات رژیم صهیونیستی به شمال غرب النصیرات در مرکز غزه و نیز اردوگاه جبالیا در شمال غزه نیز خبر دادند.

الجزیره نیز گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه را به شدت گلوله باران کرد.

منابع خبری به بمباران مناطق غربی شهر رفح در جنوب غزه نیز اشاره کردند.

در جریان بمباران منزلی در محله «شیخ رضوان» در شمال شهر غزه نیز شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان بمباران منزلی در منطقه «معن» در جنوب خان یونس در جنوب غزه نیز سه نفر به شهادت رسیدند که دو نفر از آنان را کودکان تشکیل می دهند.

به گزارش ایرنا، در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون شمار زیادی از فلسطینیان شهید و زخمی شده اند. رژیم اسرائیل طی این مدت در این منطقه دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۳۶ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha