۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85493182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عظمت شخصیت شهید رییسی در آینده بیشتر آشکار می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: عظمت شخصیت شهید آیت الله رییسی و تاثیر اقدامات این بزرگوار در جهت تقویت نظام اسلامی، در آینده بیشتر آشکار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی ناصر روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد، افزود: به واسطه شرایط موجود اجتماعات بزرگداشت این ایام پرشورتر از سال های گذشته خواهد بود.

وی به اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: برنامه های بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در بخش های تبلیغی، تبیینی و تولید محتوا در رسانه ها و فضای مجازی دنبال می شود.

حجت الاسلام ناصر از حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم از محل حسینیه تا امامزاده سید ابراهیم (ع) روز چهاردهم خردادماه خبر داد و اظهار کرد: برنامه های متعدد دیگری نیز با محوریت مردمی برای این ایام در سطح استان پیش‌بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در این برهه مهم است، با وجود هزاران هزار شهید در غزه هنوز مجامع غربی واکنشی در قبال آن ندارند ولی زمانی که اتفاق کوچکی در گوشه و کنار کشور ما رخ می دهد آن را در بوق و کرنا می‌کنند درحالیکه در برابر حمایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند.

وی از عموم مردم ولایتمدار زنجان دعوت کرد با حضور در آیین گرامیداشت برنامه های ارتحال امام راحل و نیز قیام ۱۵ خرداد، ضمن تبیین جایگاه امام و آرمانهای ایشان که رهبری هم بر آن تاکید دارند، میثاقی دوباره با امام راحل، رهبری و شهدای خدمت ببندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha