۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85493243
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از یک منزل در مهاباد کشف شد

۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳
کد خبر: 85493243
۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از یک منزل در مهاباد کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۳۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک از یک منزل در یکی از محلات این شهر کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی محله محور و کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهر مهاباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدام غافلگیرانه یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: در بازرسی ماموران از منزل متهم ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه در این عملیات یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف و روانه پارکینگ شد، اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با شماره تلفن ۱۱۰ تماس و عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha