۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 85493276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر علوم: دانشگاه‌ها برای ساخت خوابگاه های متاهلی بسیج شده اند

تهران- ایرنا- وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه ها برای ساخت خوابگاه های متاهلی بسیج شده اند، گفت: دانشگاه‌ها با فروش اموال مازاد و پراکنده خود می‌توانند خوابگاه‌های متاهلی بسازند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدعلی زلفی گل روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت درباره ساخت خوابگاه های متاهلی دانشجویی اظهار داشت: دانشگاه‌ها برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی بسیج شده‌اند.

وی افزود: بر اساس مجوزی که هیات دولت برای مولدسازی می‌دهد بسیاری از دانشگاه ها لیست اموال مازاد و پراکنده خود را به کارگروه و کمیسیون‌ مولدسازی اعلام می کنند و مجوز می گیرند و می فروشند و از بودجه و اعتبارات آنها برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی استفاده می‌کنند.

وزیر علوم گفت: آخرین دستوری که آیت الله رئیسی در حوزه وزارت علوم دادند بحث تدوین مهارت‌محور کردن آموزش دانشگاه ها بود. در آموزش‌های دانشگاهی تلاش می شود علاوه بر مفاهیم نظری دانشجویان مهارت را در دانشگاه ها کسب کنند.

زلفی گل تاکید کرد: در برنامه توسعه هفتم حکمی آمد که براساس آن وزارت علوم و بهداشت مکلف شدند دستور العملی را تدوین کنند و به تصویب هیات وزیران برسانند که  کارهای تحقیقاتی و پژوهشی را انجام دادیم و دستورالعمل آماده شده که منتظریم برنامه توسعه هفتم ابلاغ شود که کارهای آن انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha