۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85493281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسناد مالکیت ۱۳۳ هکتار اراضی شهرک‌های صنعتی بوشهر واگذار شد

بوشهر- ایرنا - رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر افزایش تولید با مشارکت بخش خصوصی اسناد مالکیت ۱۳۳ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی این استان به مدیران واحدهای تولیدی واگذار شد.

به گزارش ایرنا ، مهدی مهرانگیز روز چهارشنبه در این آیین اظهار کرد: صدور اسناد اراضی واحدهای صنعتی نقش بسزایی در افزایش ارزش افزوده، خرید و فروش و کاهش جعل و کلاهبرداری دارد.

وی افزود: حل مشکلات تولیدکنندگان در تامین وثیقه بانکی برای دریافت تسهیلات و امکان ترهین واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی واحدهای تولیدی و افزایش قدرت سرمایه در گردش و تثبیت و امنیت سرمایه گذاری از محاسن صدور اسناد تک برگی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شمار می‌رود.

رییس شورای قضائی استان بوشهرتصریح کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی مجموعه قضائی این استان پیگیری‌های خوبی جهت ایجاد و تقویت هم‌افزایی میان ارکان و بخش‌های تأثیرگذار در حل مشکلات واحدهای تولیدی انجام شده که نتایج قابل توجهی در پی داشت.

مهر انگیز یادآور شد: ماه گذشته با ورود ستاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر برای حل مشکل یک واحد تولیدی مشکل واردات ۵۰۰ دلاری یک شرکت تولید باتری حل شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر نیز گفت: کمیته بررسی مسایل و مشکلات ثبتی استان، با ورود به مشکلات صدور اسناد مالکیت شهرک صنعتی بندر دیر اختلافاتی که باعث شده بود پنج سال این اسناد صادر نشود را بررسی و با ارایه راهکارهای این اسناد صادر شد.

وی اضافه کرد: از ۲۰ شهرک صنعتی استان بوشهر ۱۶ شهرک صنعتی در سطح استان به مساحت پنج هزار ۴۴۲ هکتار سند مالکیت صادر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha