۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85493357
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات سوار کاری زنجان انتخاب شد

۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبر: 85493357
رئیس هیات سوار کاری زنجان انتخاب شد

زنجان - ایرنا - محمدرضا رجبی خمسه با کسب رای از مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات سوارکاری استان زنجان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان زنجان روز چهارشنبه با حضور محمد کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد.

۲ نفر برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، ثبت نام کرده بودند که در نهایت رجبی خمسه با کسب ۱۸ رأی توانست به مدت چهار سال سکان هدایت هیات ورزش های همگانی استان را برعهده بگیرد.

رییس هیات سوارکاری استان زنجان در این مجمع گفت: هم اکنون در استان زنجان ۱۵ باشگاه سوارکاری فعال بوده از این تعداد هشت باشگاه مربوط به شهرستان زنجان است که دارای مجوز رسمی و یا در شرف تمدید مجوز هستند.

محمدرضا رجبی خمسه با بیان اینکه از هشت باشگاه شهرستان زنجان ۶ باشگاه از لحاظ فضا و وسعت، جوابگوی ورزشکاران است افزود: از لحاظ استانداردهایی که برای مانژهای تمرین و مسابقه نیاز است نیز باشگاههای ما در سطح خوبی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: یک باشگاه استان نیز قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد و به این لحاظ هیچ مشکلی بابت برگزاری مسابقات مختلف و آموزش نداریم.

رجبی خمسه با تاکید اینکه این هیات نیز همچون دیگر رشته های ورزشی فعال در استان نیازمند حامی مالی است تا بتواند درخشش لازم را داشته باشد تصریح کرد: زنجان ظرفیت بسیار بالایی در این رشته دارد و می تواند برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را میزبانی کند.

به گفته وی، در مسابقات اسب دوانی شمالغرب کشور که سال گذشته در زنجان برگزار شد بیش از ۶۰ درصد شرکت کنندگان از استان زنجان بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha