۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85493437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کمیته های مقاومت فلسطین: آمریکا مشوق جنایت های رژیم صهیونیستی است

تهران- ایرنا- کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد که دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی را برای جنایت های بیشتر تشویق می کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه ای اضافه کرد: اظهارات سخنگوی کاخ سفید درباره کشتار و قتل عام مردم فلسطین در «رفح» بهترین دلیل بر ادامه حمایت های دولت آمریکا و جنایتکاران غربی از این جنایت ها و تامین پوشش سیاسی و قانونی جلوه دادن نسل کشی فلسطینی های ساکن نوار غزه است.

در این بیانیه آمده است: سخنان جنایتکاران دولت آمریکا، تشویق سران جنایتکار و نازی رژیم صهیونیستی برای کشتار و قتل عام بیشتر و بدون محدودیت زنان و کودکان فلسطینی است.

سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار زنان و کودکان آواره و ریختن باران آتش بر سر آن ها با هواپیماها و موشک های آمریکایی، سران رژیم جنایتکار صهیونیستی را به ادامه نقض قطعنامه های بین المللی و احکام دیوان بین المللی دادگستری تشویق می کند.

این جنایت ها و کشتارها که درمقابل چشمان همه جهانیان در حال انجام است، نشانه شکست رژیم صهیونیستی است و لکه ننگی بر پیشانی همه ساکتان و تماشاچیان جنایات رژیم صهیونیستی خواهد ماند.

کمیته های مقاومت فلسطین از ملت های آزاده جهان خواست تا برای متوقف شدن هولوکاست صهیونیستی – آمریکایی در نوار غزه، بپاخیزند و سفارت های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در سراسر جهان محاصره کنند.

این گروه مقاومت تاکید کرد که جنایت ها و نسل کشی رژیم صهیونیستی در رفح در جنوب و جبالیا در شمال نوار غزه، اراده ملت فلسطین و مقاومت را سست نمی کند و مقاومت را به تسلیم وادار نخواهد کرد.

در بمباران اردوگاه آوارگان فلسطینی که یکشنبه شب از سوی رژیم صهیونیستی در منطقه تل‌السلطان شمال غربی شهر رفح انجام گرفت، ۴۵ غیرنظامی فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک بودند، کشته و ده ها تن زخمی شدند. این در حالی است که منطقه یاد شده از سوی رژیم اسرائیل به عنوان جایی امن برای فلسطینیان نام برده شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha