سنجش سلامت جسمانی نوآموزان اتباع به زودی آغاز می‌شود

تهران- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه سنجش سلامت جسمانی نوآموزان تا ۲۰ خرداد تمدید شده است، گفت: نوبت‌گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان اتباع نیز به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا از آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا کریمیان در جلسه وبیناری با مدیران و معاونین آموزش متوسطه مناطق ۱۹ گانه شهر تهران، بدون اشاره به آمار دقیق نوآموزانی که تاکنون در طرح غربالگری سنجش سلامت شرکت کرده اند، با بیان اینکه تاکنون فرایند ارزیابی و غربالگری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی درصدی از نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان به پایان رسیده است، اظهار داشت: البته هنوز سنجش دانش‌آموزان اتباع که شناسه یکتا ندارند، انجام نشده است.

وی با بیان اینکه به زودی روند نوبت‌گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان اتباع پس از انجام فرایندهای قانونی آغاز می شود، ادامه داد: تمامی فرایند نوبت‌گیری، ارزیابی و ثبت‌نام نوآموزان کاملا الکترونیکی بوده و انتقال داده‌ها و اطلاعات از سامانه سیرت به سامانه سیدا (ثبت نام قطعی) صورت می‌پذیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه به منظور اتمام به موقع سنجش سایر نوآموزان جامانده از برنامه سنجش و تسریع در روند پیش ثبت‌نام و انجام سایر فرایندها از جمله سفارش کتب‌درسی و ثبت‌نام قطعی نوآموزان، برنامه ملی سنجش تا ۲۰ خرداد تمدید شد، افزود: توصیه اکید می شود والدین در اسرع وقت نسبت به نوبت‌گیری از طریق سامانه my.medu.ir اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ثبت نام طرح سنجش سلامت دانش آموزان ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ از آبان ماه سال گذشته آغاز شده است و والدینی که دارای نوآموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی هستند می توانند تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۳، وارد سامانه سنجش سلامت دانش آموزان شده و پس از تکمیل مدارک ثبت نام اقدام به نوبت گیری برای آزمون کنند.

نوآموزان ایرانی و همچنین اتباع می توانند تا دو مرتبه در آزمون طرح سنجش سلامت شرکت کنند.

پیش از این مهلت انجام طرح غربالگری سنجش سلامت سجمانی و آمادگی تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه اعلام شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha