۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85493678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در شوش و اندیمشک کشف شد

۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۸
کد خبر: 85493678
۳۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در شوش و اندیمشک کشف شد

دزفول - ایرنا - ۲۰ قبضه سلاح جنگی در اندیمشک و ۱۷ قبضه سلاح در شوش طی عملیات‌های جداگانه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک روز چهارشنبه از کشف ٢٠ قبضه سلاح جنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: تعدادی سلاح جنگی و مقادیر زیادی فشنگ با انجام اقدامات فنی، هماهنگی‌های قضایی و اشراف اطلاعاتی طی عملیاتی غافلگیرانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان اندیمشک، کشف و ضبط شد.

حسن سپهوند ادامه داد: هشت قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و ١٢ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۴٠٠ عدد فشنگ مربوطه از قاچاقچیان سلاح در شهرستان اندیمشک کشف و ضبط شد.

وی افزود: ۲ متهم در این عملیات در ساعت پنج بامداد امروز چهارشنبه دستگیر و با صدور قرار بازداشت راهی زندان شدند ضمن اینکه یک دستگاه خودروی پژو ۴٠۵ نیز در این رابطه با دستور قضایی توقیف شد.

کشف و ضبط ۱۷ قبضه سلاح جنگی در شوش

دادستان عمومی و انقلاب شوش نیز روز چهارشنبه از کشف و ضبط ۱۷ قبضه سلاح جنگی در این شهرستان خبر داد و گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان و پلیس اطلاعات و صدور دستور قضایی، ۱۷ قبضه سلاح از متهمان کشف و ضبط شد.

مسلم کرم‌اللهی افزود: پنج قبضه کلاشنیکف، هفت قبضه سیمانوف و پنج قبضه برنو در این عملیات کشف و ۲ نفر متهم نیز بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا، اواخر اردیبهشت ماه امسال نیز نخستین مرحله عملیات برخورد با فروشندگان و دارندگان سلاح گرم غیرمجاز در شوش اجرا و به گفته فرماندار این شهرستان مقادیر زیادی سلاح با اجرای این عملیات در شوش جمع آوری و افرادی نیز دستگیر شدند.

سنت غلط تیراندازی در آیین‌های عروسی و عزا، حوادث تلخی را در شهرهای مختلف خوزستان رقم زده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha