سعید جلیلی آمد/ کواکبیان با دولت مردم سالار ثبت‎‌نام کرد+ عکس و فیلم

تهران- ایرنا- اولین روز نام نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت هشت صبح در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، زنگ اولین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز به صدا درآمد. با دستور وزیر کشور، درب‌های ستاد انتخابات در خیابان فاطمی به روی داوطلبانی که خود را در قامت ریاست جمهوری دیده‌اند باز شد. با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، تنها داوطلبانی توانستند وارد محل اصلی ثبت نام شوند که واجد شرایط ۱۲ گانه اعلامی از سوی ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱ بودند.

۱۸:۰۰: پایان روز اول ثبت نام انتخابات

اولین روز ثبت نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از ساعت ۸ صبح با دستور وزیر کشور آغاز شد، ساعت ۱۸:۰۰ پایان یافت.

صباغیان، مقتدایی، کواکبیان، حشمتیان و سعید جلیلی از جمله چهره‌های سیاسی بودند که در روز نخست در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

قبل از آنکه «سعید جلیلی» وارد وزارت کشور شود، هواداران وی با در دست داشتن بنرهای حمایتی خود، منتظر او بودند.

از دیگر حواشی حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ستاد انتخابات کشور که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود، حضور «امیرحسین ثابتی» نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم بود. خبرنگاران از ثابتی پرسیدند که آیا همراهی وی با یک نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری، مشکل‌ساز نخواهد بود؟ که وی در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: کسانی که قانون را به ضد قانون تبدیل می‌کنند همان کسانی هستند که سال ۹۶ وقتی آقای ظریف در قامت وزیر امور خارجه به صورت غیرقانونی رفت کنار روحانی و سخنرانی کرد، سکوت کرده بودند.

۱۷:۳۸: حشمتیان: «دولت رفاه» را تشکیل می‌دهم
رئیس خانه احزاب پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نام دولت من، «دولتِ رفاه» خواهد بود.

۱۷:۳۴: میراحمدی: هیچ مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات نخواهیم داشت

رئیس کمیته ستاد امنیت انتخابات کشور بیان اینکه در زمینه برگزاری انتخابات هیچ مشکل امنیتی نداریم و نخواهیم داشت، گفت: انشاءالله براساس نظرسنجی‌هایی که صورت می‌گیرد، شاهد یک انتخابات رقابتی و پرشور باشیم.

۱۶:۵۷ بازدید معاون وزیر کشور از ستاد انتخابات

سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از محل ستاد انتخابات در وزارت کشور بازدید کرد.

۱۶:۴۵ سعید جلیلی:در یک فرصت تاریخی هستیم، غفلت کنید، از مسیر پیشرفت عقب می‌مانیم

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس‌جمهور باید به آن برنامه اشراف کامل داشته باشد، به حداقل ها راضی نشود، اداره روزمره کشور را کافی نداند و به قله ها نگاه کند، پیشرفت های مردم ما و روندهای جهانی، امروز به ما نشان می دهد که در یک فرصت تاریخی هستیم اگر ملت از فرصت های تاریخی غفلت کند، از مسیر پیشرفت عقب می ماند.


۱۶:۴۱ «سعید جلیلی» در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برای نام نویسی در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

۱۶:۰۷ رئیس خانه احزاب ردای داوطلبی انتخابات را برتن کرد



«قدرتعلی حشمتیان» رئیس خانه احزاب ایران ‌و نماینده ادوار مجلس، برای ثبت نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.



۱۴:۵۴: مقتدایی: شعار انتخاباتی من «ایرانِ ما» است

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه بخش‌های کشور نیازمند رسیدگی هستند و شعار انتخاباتی من «ایران ما» است.

۱۴:۱۱: تاکنون ۳ داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت نام بودند

«محسن اسلامی» با اعلام گزارشی از نخستین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری تا ساعت ۱۴، گفت: تا این لحظه، ۳ داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت نام بودند.

۱۳:۳۵: عباس مقتدایی داوطلبی خود در انتخابات را اعلام کرد

جلیلی آخرین ثبت‌نام کننده روز نخست/ کواکبیان با ۵ برنامه آمد+ فیلم و عکس

«عباس مقتدایی» نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

۱۲:۴۹: کواکبیان: نام دولت من «دولتِ مردم‌سالار» است

دبیرکل حزب اصلاح طلب مردم‌سالاری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت که نام دولتی که او می خواهد با آن وارد عرصه انتخابات شوم، «دولتِ مردم‌سالار» است.

۱۲:۳۱ صباغیان: به دنبال اصلاح ساختار سیاسی و اقتصادی هستم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ثبت نامش در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: هدف اصلی و اولویت اول من اصلاح ساختار سیاسی و اقتصادی است.

۱۱:۳۹: کواکبیان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد

«مصطفی کواکبیان» دبیرکل حزب مردم‌سالاری برای انجام ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمد.

۱۱:۲۹ صباغیان در انتخابات ثبت نام کرد

«محمدرضا صباغیان» نماینده دوره یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی، اولین ثبت نام‌کننده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

۰۹:۵۹: ۳۰ نفر برای ثبت نام مراجعه کردند اما از شرایط لازم برخوردار نبودند

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: در ساعت‌های اولیه، ۳۰ نفر داوطلب برای نامزدی ریاست‌جمهوری به ستاد مراجعه کردند که بعد از بررسی مدارک شرایط لازم را برای ثبت نام قطعی نداشتند.

۸:۱۰ وحیدی: همه مردم خود را برای یک مشارکت گسترده آماده کنند

وزیر کشور گفت: انتخابات در کمال امنیت و سلامت و با رقابت خوب و مشارکت گسترده همه مردم عزیز انجام خواهد شد، همه مردم خود را برای مشارکت گسترده انتخابات ریاست جمهوری آماده کنند.

جلیلی آخرین ثبت‌نام کننده روز نخست/ کواکبیان با ۵ برنامه آمد+ فیلم و عکس

۰۸:۰۰ نام نویسی از داوطلبان انتخابات آغاز شد

نام نویسی از داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی از ساعت هشت صبح امروز در وزارت کشور آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha