۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85493844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متهم به زورگیری تلفن‌همراه در مشهد دستگیر شد

۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۰
کد خبر: 85493844
متهم به زورگیری تلفن‌همراه در مشهد دستگیر شد

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم به ۳۰ فقره زورگیری تلفن همراه در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شد.

سردار احمد نگهبان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش چند فقره زورگیری تلفن همراه در کمتر از ۲ ساعت در حوزه استحفاظی کلانتری احمد آباد و سناباد مشهد، بلافاصله طرح مهار توسط ماموران انتظامی اجرا شد.

وی اضافه کرد: طبق اظهارات مالباخته ها، ۲ جوان با یک دستگاه موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده با تهدید چاقو و قمه تلفن همراه آن ها را زورگیری کرده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: همزمان با اجرای طرح مهار یکی از تیم های نامحسوس کلانتری احمدآباد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، افراد زورگیر را در حال نزدیک شدن به زم جوان که در حال مکالمه با تلفن همراه در حاشیه خیابان بود، مشاهده و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: افراد زورگیر پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در محدوده بلوار شهید صادقی با شلیک چند تیر هوایی موتورسیکلت را رها و با پای پیاده متواری شدند.

نگهبان گفت: یکی از زورگیرها با قمه یک مامور را از ناحیه دست راست مجروح کرده بود که با شجاعت این افسر خلع سلاح و دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم که فردی سابقه دار و به تازگی پس از تحمل چند سال حبس با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است، به ۳۰ فقره زورگیری تلفن همراه شهروندان در سطح شهر مشهد اعتراف کرد.

نگهبان اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده اولیه برای ادامه تحقیقات و شناسایی و دستگیری همدستانش به اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی مشهد منتقل شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha