استاندار: خراسان‌رضوی حادثه‌خیز و گره‌گشایی از کار مردم در اولویت است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: این استان وسیع حادثه‌خیز است و حوادث نیز خبر نمی‌کنند، برای گره گشایی از کار مردم و حضور به موقع باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در سومین نشست شورای اداری استان خراسان رضوی افزود: دستگاه‌هایی که مسوولیت زیرساختی دارند باید در ضمن خدمت‌رسانی در زمان اضطرار، اقدامات زود بازده را نیز در نظر داشته باشند و به سرعت پایدارسازی شرایط بحران را برای کاهش مشکلات مردم دنبال کنند.

وی ادامه داد: حضور به موقع در بین مردم آسیب‌دیده، بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد، از سوی دیگر کارها باید با نیت اخلاص انجام شود، همانگونه که ویژگی شهدای خدمت این بود و ما باید از آنها تبعیت کنیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری پیش روی ما است و به رغم اینکه حادثه غم انگیز بزرگی در پی شهادت رییس جمهور رخ داد ولی با توجه به استحکام نظام مقدس اسلامی با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام امور در حال اجرا است و با وجود دشمنی ها و توطئه‌های بسیار حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی ادامه دارد.

وی با شاره به اینکه انتخابات یک میدان سیاسی مهم پیش روی است، گفت: مردم چهاردهمین رییس جمهور منتخب خود را در انتخابات بعدی مشخص خواهند کرد؛ همچنین به دستگاه‌های اجرایی استان تاکید می‌شود، تمام توانمندی‌ها و ظرفیت خود را در اختیار برگزار کنندگان انتخابات قرار دهند تا این وظیفه مهم نیز با سربلندی رو به رو باشد.

نظری به موضوع نهضت ملی مسکن و دغدغه رییس‌جمهور شهید بر اساس برنامه دولت سیزدهم و تکلیف قانون اساسی برای ساخت مسکن نیز اشاره و بیان کرد: مسکن در معیشت مردم نقش و تاثیر بسیار مهمی دارد و باید برنامه و فشردگی زمان نیز در نظر گرفته شود تا واحدهای در حال ساخت به بیش از ۲۰۰ هزار واحد برسد تا نیاز مردم به مسکن محقق شود.

وی ادامه داد: طرح های بسیاری قرار بود در دور دوم سفر ریاست جمهوری مورد افتتاح و یا آغاز عملیاتی آن انجام شود، اکنون این طرح‌ها با عنوان «یادگار ابراهیم»" در راستای جریان خدمت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت تا ضمن حفظ وضعیت موجود، موجب رفع عقب ماندگی‌ها شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در حوزه های مختلف و از جمله آموزشی، بهداشتی و ورزشی کم بودهایی وجود دارد و برای رسیدن به سرانه استاندارد، باید از ظرفیت مولدسازی و با نگاه جهادی بهره برد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha