معاون امنیتی استاندار تهران: فضای انتخاباتی استان تهران بطور دقیق رصد می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از رصد دقیق فضای انتخاباتی در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، محسن نایبی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد امنیت انتخابات استانداری تهران، با اشاره به ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری که از صبح پنجشنبه ۱۰ خرداد آغاز می‌شود بر لزوم رصد فضای انتخاباتی جامعه در استان تهران تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت دستگاه‌های امنیتی، حفظ آرامش مردم است، اظهار کرد: باید هر گونه اقدامی که منجر به ایجاد تنش در جامعه می‌شود تحت کنترل دستگاه‌های ذیربط قرار بگیرد.

معاون استاندار تهران افزود: دشمن از هر وسیله‌ای برای بر هم زدن اتحاد مردم و ایجاد تنش و القای حس ناامیدی در جامعه استفاده می‌کند، لذا ضروری است که ما تمام ظرفیت و توان خود را برای خنثی سازی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن به کار بگیریم.

نایبی اشراف کامل دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی به قانون انتخابات را ضروری دانست و گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه اقدام خلاف قوانین و قواعد مندرج در قانون برگزاری انتخابات، از سوی نامزدها و ستادهای تبلیغاتی آنها، لازم است همه ما ضمن مرور قانون برگزاری انتخابات، نسبت به اجرای مفاد آن در حوزه خود تلاش کنیم.

معاون استاندار تهران بر لزوم حفظ وحدت عمومی جامعه نیز در این ایام تاکید کرد.

مدیرکل امنیتی استاندار تهران نیز با اشاره به تجربه برگزاری دو انتخابات مهم طی ماه‌های اخیر، گفت: با توجه به اشراف و اطلاعاتی که در این فاصله زمانی کم از برگزاری دو انتخابات به دست آورده‌ایم باید به صورت تخصصی‌تر موضوعات را پیگیری کنیم.

سید کمال سادات توجه به فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی و همچنین رصد دقیق فضای مجازی را از ضروری‌ترین اقدامات دستگاه‌های مسوول در این زمینه عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ماه برگزار می‌شود.

ثبت نام از کاندیداها برای این دوره از انتخابات از صبح پنجشنبه دهم خرداد تا عصر دوشنبه چهاردهم خرداد به مدت پنج روز در ستاد انتخابات وزارت کشور انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha