استاندار فارس: حج امسال فرصت مناسبی برای حمایت از ملت فلسطین است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: مراسم حج امسال فرصت مناسبی برای اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد هادی ایمانیه، بامداد پنجشنبه در مراسم بدرقه نخستین گروه از زائران خانه خدا در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز افزود: برائت جستن از مشرکین ریشه قرآنی دارد و خداوند در سوره توبه به این مهم تاکید کرده است.

وی ادامه داد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر برپایی مراسم برائت از مشرکین تاکید داشته‌اند.

استاندار فارس: حج امسال فرصت مناسبی برای حمایت از ملت فلسطین است

استاندار فارس گفت: رهبر معظم انقلاب در دیداری که کارگزاران حج با ایشان داشتند (اردیبهشت ۱۴۰۳) در بیان اهمیت مساله برائت فرمودند: “امسال برائت از همیشه بارزتر است. حج امسال، حج برائت است. بایستی حجاج مومن، چه ایرانی و چه غیرایرانی، از هر جا که هستند بتوانند این منطق قرآنی (برائت) را به همه‌ دنیای اسلام منتقل کنند”.

ایمانیه افزود: امسال با توجه به جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی، چشم تمام مردم مظلوم فلسطین و لبنان به مسلمانان و اجتماع باشکوه بشری در سرزمین وحی است.

وی اظهار کرد: ما حداقل کاری که می‌توانیم در این شرایط انجام دهیم شرکت باشکوه در مراسم برائت از مشرکین و حمایت از مظلومیت ملت فلسطین است.

چند توصیه پزشکی دکتر ایمانیه
استاندار فارس، به حجاج خانه خدا توصیه کرد که حتی المقدور سعی کنند در آنجا از ماسک استفاده کنند، آب آشامیدنی ولرم زیاد بنوشند و دست ها و صورت خود را به شکل مرتب بشویند.

استاندار فارس: حج امسال فرصت مناسبی برای حمایت از ملت فلسطین است

اعزام سه هزار و ۴۷۳ زائر خانه خدا از طریق فرودگاه شیراز
مدیرکل فرودگاه های استان فارس نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا افزود: در برنامه اعزام حجاج خانه خدا، سه هزار و ۴۷۳ زائر ظرف هفت روز از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مدینه اعزام خواهند شد.

فخرالدین کشاورز افزود: بامداد امروز شاهد اعزام ۲۶۲ زائر به وسیله شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی بودیم به سرزمین وحی بودیم.

وی ادامه داد: علاوه بر زائران استان فارس، زائران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از طریق فرودگاه شیراز به خانه خدا اعزام می شوند.

او اظهار کرد: تمام پروازها از فرودگاه شیراز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و به مقصد مدینه انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha